اخبار داغ

عضو فراکسیون زنان مجلس:

دولت چتر بیمه‌ای و اقتصادی بر سر زنان بگستراند

دولت چتر بیمه‌ای و اقتصادی بر سر زنان بگستراند
فاطمه مقصودی گفت: دولت باید چتر بیمه‌ای و اقتصادی را بر سر زنان گسترانده و با تامین امنیت روانی، آنان را مهیای تربیت نسل آینده‌ساز کشور کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: هر دولتی برای موفقیت در اجرای برنامه‌هایش باید جایگاه زنان را به میزانی ارتقاء بخشد که تاثیرگذاری شایسته‌ای را در خانواده و جامعه بر جای بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی را موثر و اثربخش خواند و گفت: با این وجود دولت‌های مختلف در حالی شعار حمایت از زنان سر داده و از برنامه‌ریزی برای افزایش مشارکت اجتماعی، نشاط و سلامت آنان خبر دادند که در عمل آنگونه که باید این مهم محقق نشد.

,

عضو فراکسیون زنان مجلس بسترسازی برای نشاط و شادابی زنان را از اولویت‌های پیش‌روی دولت‌ها عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه زنان محور و کانون مهر، محبت و عاطفه در خانواده و تربیت‌کننده نسل آتیه‌ساز کشور هستند، تامین سلامت و نشاط جسمی و روحی آنان بسیار اهمیت دارد.

,

مقصودی خاطرنشان کرد: به عبارت بهتر مادامی که زنان از آرامش و امنیت روانی برخوردار بوده و زندگی شاد و بانشاطی داشته باشند، می‌توان آینده روشنی برای جامعه متصور بود.

,

وی از امنیت اقتصادی به عنوان یکی از مهمترین نیازهای زنان یاد و تصریح کرد: در حالی بسیاری از زنان کشورمان در شغل‌های کاذب به عنوان نیروهای کار ارزان به کار گرفته شده و ساعت‌ها بیرون از خانه در حال تامین مخارج زندگی هستند که دیگر توان و فرصتی برای ایفای رسالت همسر و مادری خود نمی‌یابند.

,

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: مادرانی که برای تامین معاش زندگی حاضرند تن به هر کاری بدهند، دیگر سلامت روحی و روانی نداشته و عاطفه‌ای برای هزینه کردن برای فرزندان‌شان ندارند.

,

مقصودی اظهار کرد: از این‌رو دولت علاوه بر اینکه دولت باید چتر بیمه‌ای و اقتصادی را بر سر زنان خانه‌دار و سرپرست خانواده بگستراند، می‌بایست با مهیا نمودن زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در مسیر تامین سلامت جسمی و روانی زنان حرکت کند.

,

وی بیان کرد: از سویی دولت سیزدهم باید در حوزه‌های آموزش، فرهنگ، بهداشت، درمان و عرصه‌های دیگر از توانمندی زنان به نحو بهینه و حداکثری بهره برده و برای توسعه و پیشرفت کشور ظرفیت عظیم بانوان به عنوان نیمی از جامعه را پای کار آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه