اخبار داغ

رئیس صداوسیما کلیدِ دو سریال تلویزیونی را زد

رئیس صداوسیما کلیدِ دو سریال تلویزیونی را زد
ساخت دو سریال "سوجان" به کارگردانی حسین تبریزی و "ابر می بارد" به کارگردانی محمدرضا معینی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان کشوری در گیلان کلید خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز رئیس صدا و سیما در حاشیه افتتاح چندین طرح بزرگ استودیویی و فنی در صداوسیمای مرکز گیلان، علی عسکری به همراه دیگر مسئولان کشور همچون محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ساخت دو سریال "سوجان" و "ابر می‌بارد" با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در گیلان کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به ساخت این سریال ۳۰۰ قسمتی "سوجان"، اظهار کرد: ساخت این سریال توسط یکی از مراکز استان نشان دهنده ظرفیت و توانمندی مراکز استانی است.
,
 
,
محمد باقر باقرزاده در ادامه با اشاره به اینکه "سوجان" در چند فصل ساخته خواهد شد، افزود: فصل نخست این سریال در ۶۳ قسمت و به نویسندگی فریدون حسن‌پور، تهیه کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین تبریزی است.
,
 
,
وی همچنین به موضوع و محوریت این سریال اشاره و با بیان اینکه در این سریال به مقام زن ایرانی و اهمیت خانواده توجه شده است، گفت: اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد ریالی برای فصل نخست این سریال تخصیص یافته است.
,
 
,
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان اضافه کرد: ۵۰ درصد آن از منابع استانی و ۵۰ درصد از منابع متمرکز سازمان صدا و سیما تأمین می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ساخت سریال "ابر می‌بارد" نیز در استان گیلان کلید خورد، گفت: موضوع این سریال نیز درباره ویروس کرونا است و در ۱۸ قسمت به نویسندگی مهدی بهپور و تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا معینی ساخته می‌شود.
,
 
,
باقرزاده افزود: برای ساخت سریال "ابر می‌بارد" ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی اختصاص یافته است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه