اخبار داغ

پس از گلایه های مردم از کمبود سیمان؛

سیمان کهگیلویه و بویراحمد جایی نمی رود

سیمان کهگیلویه و بویراحمد جایی نمی رود
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت خروج سیمان از استان تا تامین کامل نیاز هم استانی ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص مشکلاتی که این روز ها در حوزه سیمان به وجود آمده است گفت: هفته جاری به دلیل قطعی برق در سیستم تولید و توزیع سیمان وقفه ای ایجاد شد که استان ما هم از این قضیه مستثنی نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

براتعلی صالحی بیان کرد: میزان تولید سیمان در استان کم شده که  مقداری افزایش قیمت در این حوزه را شاهد بودیم و در حال حاضر وضعیت سیمان در استان  به صورتی است که کمبودی در استان احساس نمی شود.

,

صالحی ادامه داد: با توجه به مصوبه ای که انجام گرفته است خروج سیمان تا زمانی که تامین سیمان مورد نیاز هم استانی ها به صورت کامل انجام نشود، ممنوع است.

,

وی بیان کرد: اگر مازادی بر نیاز درون استان وجود داشت می توان آن را به خارج استان ارسال کرد البته توجه به موقیعت و نیازی که در استان احساس می شود  اولویت با تامین سیمان مورد نیاز هم استانی ها است در این خصوص نیز نظارت هایی در حال انجام است.

,

گفتنی است به دلیل برخی  مشکلات در توزیع برق در کشور مسئولان اقدام به تعطیلی کارخانه های سیمان کرده اند که این امر موجب افزایش قیمت و کمیاب شدن سیمان در استان شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه