اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

ترور دانشمندان هسته ای، نشان دهنده ضعف و زبونی استکبار جهانی است

ترور دانشمندان هسته ای، نشان دهنده ضعف و زبونی استکبار جهانی است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ترور شهید رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای و نخبه علمی کشور، نشان دهنده ضعف و زبونی استکبار جهانی و ترس از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، در آستانه برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام، دهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای کشور، شهید "داریوش رضایی نژاد" با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، معاون استاندار ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان در محل امامزاده سید صلاح الدین محمد(ع) شهر آبدانان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

در این یادواره که با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم برگزار شد یـاد و خاطره شهید رضایی نژاد و دیگر دانشمندان شهید دانش صلح آمیز هستـه ای کشورمان گرامی داشته شد.

,

سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این مراسم گفت: شهید داریوش رضایی نژاد شخصی بود که همیشه در جستجوی علم بود و اعتقاد داشت کار علمی باید همراه با کار عملی باشد.

,

وی اظهار کرد: شهادت داریوش رضایی نژاد در راه تحقق آرمان‌های بلند و الهی انقلاب، به ملت ایران و محیط علمی کشور آبرو بخشید.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه شهید رضایی نژاد به بالاترین رتبه از ارزش‌های معنوی دست یافت، افزود: این شهید یک فرد حرفه‌ای در کار و بی ادعا بود که در راه خدا و پیشرفت اسلام به شهادت رسید.

,

سردار شاکرمی شهادت را مرگ تاجران و انسان‌های زیرک و هوشیار دانست و خاطر نشان کرد: آنها که شهید شدند به اعلی و اوفی رسیدند و به شهادت یعنی عزت، ایمان، تمام خوبی‌ها و در یک کلام به حق تعالی رسیدند.

,

وی انگیزه دشمن را از ترور دانشمندان هسته‌ای، ضربه زدن به جهاد علمی کشور دانست و گفت: رشد شتابنده علمی و فتح قله‌های دانش با همت و عزم جوانان مومن و غیوری همچون شهید رضایی نژاد رونق یافت که امروز قائم به هیچ فردی نیست و این یک جنبش تاریخی و برخاسته از این روحیه خودباوری و اتکا به توانمندی داخل است.

,

وی شهادت را پاداش غیور مردانی دانست که با جهاد علمی، چراغ علم و روشنایی را پرفروغ نگه داشته‌اند و افزود: زحمات و خدمات ارزشمند شهید رضایی نژاد به ملت ایران، بی شک ذخیره ارزشمندی در دیوان عدل الهی است.

,

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه حقیقت شهادت، حقیقت عظیمی است، بیان داشت: اگر این حقیقت، به وسیله کسانی که امروز در قبال شهیدان مسئولیت دارند زنده بماند و حفظ و تقدیس گردد همیشه تاریخ از ایثار و بزرگی آنها یاد خواهد کرد.

,

وی در ادامه گفت: شهدای هسته‌ای ما تربیت شدگان مکتب اسلام و امام هستند که سند مظلومیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان اظهار کرد: وطن پرستی، تعهد و مسئولیت پذیری، تسلط بر علم و پیوند بین علم، تحقیق و عمل مهمترین و بارزترین ویژگی و اهداف دانشمندان هسته‌ای کشور بود.

,

سردار شاکرمی گفت: شهدای هسته‌ای با وجود انواع تهدیدات به خاطر عشق و علاقه به وطن بزرگترین دارایی خود یعنی جانشان را فدای نظام و انقلاب کردند و با نور خود هدایت و کمال را برای ما روشن نگه داشته‌اند.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)  اظهار کرد: شهادت مظلومانه بسیجی شهید داریوش رضایی‌نژاد، سند روشن جنایت استکبار، علیه ملت بزرگ ایران است.

,

وی در پایان افزود: ترور شهید رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای و نخبه علمی کشور، نشان دهنده ضعف و زبونی استکبار جهانی و ترس از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دارد.

,

در ادامه تصاویری از این مراسم را ببینید.

, در ادامه تصاویری از این مراسم را ببینید., در ادامه تصاویری از این مراسم را ببینید.,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه