اخبار داغ

امام جمعه یاسوج:

تیراندازی در تالارهای عروسی آسایش مردم را سلب کرده است

تیراندازی در تالارهای عروسی آسایش مردم را سلب کرده است
آیت الله حسینی گفت:مشکلات آب در خوزستان وجود دارد اما اجتماع های مخرب و استفاده از اسلحه سبب موج سواری دشمنان و از بین رفتن امنیت می شود، قرار نیست در هر کجا مشکلی باشد برخی افراد با در دست داشتن اسلحه نظم و امنیت و امورات جامعه را تحت شعاع قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس آیت الله حسینی در خطبه اول نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: پیامبر اسلام (ص) فرمود: لحظاتی که  بر انسان گذشت و یاد خدا نبود سبب حسرت انسان در روز قیامت  می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

امام جمعه شهر یاسوج با تبریک عید غدیر و عید امامت و ولایت گفت: یکی از پایه های اسلام و عامل تقرب انسان به ذات پروردگار ولایت است، اسلام بر ۵ پایه نماز روزه زکات حج و ولایت بنا شده است بنابراین ولایت از پایه های دین و اسلام است.

وی بیان کرد: اگر کسی ولایت را قبول نداشته باشد اعمال آنها مورد قبول واقع نخواهد شد و اگر در بهترین مکان مانند رکن و مقام به قدری عبادت کنند که سبب ریختن گوشت آنها شود، اعمال آنها توسط خداوند قبول نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان  به آیات قرآن مبنی بر ابلاغ ولایت حضرت امیر در واقعه غدیر توسط پیامبر اشاره کرد و گفت:  در آیات متعدد قرآن مسئله ولایت مطرح شده است، همانگونه که پیامبر نماز، روزه را تفسیر کرد در روز غدیر ولایت را تفسیر کرد.

آیت الله حسینی به توقف پیامبر در منطقه غدیر خم با حضور ۱۲۰ هزار انسان و حضور جنیان و فرشتگان الهی اشاره کرد و گفت: ولایت امیر المومنین ابلاغ شد و کسانی که حضور نداشتند پیامبر فرمود واقعه غدیر و‌ ولایت حضرت امیرالمومنین را اعلام کنید.

امام جمعه مرکز استان در خطبه دوم  نماز جمعه شهر یاسوج گفت: امام هادی (ع) فرمود: حرام رشد ندارد و اگر رشد داشته باشد برکتی ندارد، اگر بشر چه در زندگی اجتماعی و فردی زندگی تقوا داشته باشد زندگی  سراسر خیر خواهد داشت.

آیت الله حسینی با بیان اینکه عمل به دستورات خدا سبب نجات بشر می شود، گفت: روز دوشنبه ۴ مردادماه ولادت امام هادی (ع) است و سه شنبه ۵ مرداد ماه مصادف با عملیات مرصاد است، این گروهک قاتل ۱۷ هزار ایرانی را به شهادت رساندند، این گروهک سبب یاری صدام، قتل عامل شیعیان عراق و نقش مهمی در حرکت و پیشروی صدام در عرصه جنگ داشتند.


وی در ادامه بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۵ مردادماه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد،  نماز جمعه قدرت و دژ مستحکم اسلام است و همانگونه که دشمنان از اجتماع کفار و منافقان بر علیه اسلام استفاده می کنند نماز جمعه سبب وحدت و انسجام مسلمانان خواهد شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

آیت الله حسینی در ادامه گفت: نماز جمعه سبب  آگاهی از مسایل دین، تحلیل دینی و امور سیاسی می شود و دشمنان به دنبال فروپاشی این اجتماع هستند، بنابراین نماز جمعه همه توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

,

وی افزود: مشکلات آب در خوزستان وجود دارد اما اجتماع های مخرب و استفاده از اسلحه سبب موج سواری دشمنان و از بین رفتن امنیت می شود، قرار نیست در  هر کجا مشکلی باشد برخی افراد با در دست داشتن اسلحه  نظم و امنیت و امورات جامعه را تحت شعاع قرار دهند.

,

امام جمعه شهر یاسوج گفت: ممکن است در شرایطی برخی مواقع مسئولان کوتاهی داشته باشند و مشکلاتی به وجود آمده باشد اما دلیلی ندارد  برخی با ریختن در خیابان ها و استفاده از سلاح   مدافعان امنیت را به شهادت برسانند این موضوع  اشتباه است.

,

وی به روز کارآفرینی اشاره داشت و عنوان کرد : یکی از راهکارهای مبارزه با بیکاری آموختن مهارت های فنی و حرفه ای است مسئولان موظف هستند این مهارت ها را آموزش دهند.

وی گفت : تالارهای عروسی سبب مزاحمت های مردم در ساعات پایانی شب نشوند، در این مراسمات برخی موارد صدای تیر اندازی ها سبب سلب آسایش مردم می شود در این راستا مسئولان ذی ربط بر این موضوع نظارت کنند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه