اخبار داغ

امام جمعه موقت گچساران

آقایان مسئول! مردم "آقا بالا سر" نمی خواهند/ این همه فشار برگرده مردم برای چیست؟

آقایان مسئول! مردم "آقا بالا سر" نمی خواهند/ این همه فشار برگرده مردم برای چیست؟
امام جمعه موقت گچساران گفت:این همه فشار برگرده مردم برای چیست؟متاسفانه کار به جایی می رسد که آب نباشد؟،بحث برق هم که چند روزی مشکلاتی در کشور ایجاد کرد، اگر می توانستید در این تابستان هم گاز مردم را قطع می کردید چرا که دیگر بهانه ای برای قطع گاز نداشتید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی، امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:روزدوشنبه 15ذی الحجه میلاد خسجه و فرخنده امام هادی علیه السلام است که به عزیزان تبریک عرض می کنم، یکی از کارهای بسیار ارزشمند امام هادی(ع) معرفی امامت و ولایت به این امت بوده است با بیان زیارت های مختلف ازجمله غدیریه و زیارت مخصوص امیرالمومنین(ع) در روز غدیر است، زیارت جامعه کبیره که خود معروف است و سفارش بسیار هم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:مناسبت بسیار مهم و ارزشمند دیگر روز پنجشنبه 18ماه ذی الحجه نیز عید سعید غدیر غم است، عید امامت و ولایت امیرالمومنین علیه السلام و ائمه اطهارسلام الله علیها است که این روز بزرگ را به همه مسلمانان و شیعیان جهان تبریک عرض می کنم.

,

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:روز عید غیر مستحب است وقتی که همدیگر را ملاقات می کنیم این جمله "الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین " را بر زبان داشته باشیم، یعنی پذیرش ولایت امیرالمومنین جای شکر دارد و درحقیقت چه نعمتی بالاتر از این نعمت وجود دارد.

,

امام جمعه موقت گچساران گفت:زیارت غدیریه فضایل امیرالمومنین علیه السلام را ذکر کرده است،و بیش از 30 آیه قرآن در این زیارت است که مربوط به فضیلت های امام علی (ع) است، پیامبر (ص) در حق امام علی(ع) اینگونه دعا کردند که خداوندا دوست بدار آنکس که علی را دوست بدارد و دشمن بدار هرکسی که علی را دشمن بدارد و یاری کن هرکسی که علی را یاری کند.  

,

وی افزود:در این روزها تا عیدغدیر عزیزان مومنین و شیعیان امام علی(ع) مهر و محبت تان را با روش های مختلف به اهل بیت علیه السلام نشان دهید،با آذین بندی خانه ها و سطح شهر مان، چرا که عیدی بالاتر از عید غدیر هم نیست.

,

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:نکته دیگری که بسیار هم سفارش شده است مسئله اطعام در روز عید غدیر است، روایت است که غذا دادن به یک مومن در روز غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر،یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد، پس در این ایام کرونایی باید هم دست یاری به سوی نیازمندان دراز کنیم.

,

امام جمعه موقت گچساران  درادامه گفت:مشکلات و گرفتاری های مردم بسیار است و این مردم سزاوار احترام هستند، چرا که هر چه داریم به برکت این مردم است و مسئولین هر چه دارند به برکت این مردم است، چرا که این مردم بودند که انقلاب کردند و پای انقلاب ایستادند،مردم بودند که عزیزانشان را برای دفاع از این مرزوبوم تقدیم راه خداوند کردند،این مردم بودند که سختی ها را تحمل کردند و افتخارات آفریدند.

,

وی افزود:در حقیقت این مردم شایسته اکرام و تمجید هستند و باید سپاسگذار این مردم بود ، مردم آقا بالا سر نمی خواهند و خدمتگزار می خواهند،حضرت  امام راحل بارها فرموند اگر به من خدمتگزار بگویند بهتر از این است که رهبر بگویند.

,

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:الان در منطقه خوزستان مشکلات آب وجود دارد،عده ای در بالا نشسته اند و می گویند جانشین خود را به آنجا می فرستیم و اگر مشکلی بود با ما تماس بگیرند؟! ،شما باید افتخار کنید چرا که این ملت به شما رای داده و شما را بر سر کار آورده اند  و شما نوکر این مردم هستید و باید با پای خودتان به میدان بیایید و مشکلات مردم را از نزدیک هم حل کنید.

,

امام جمعه موقت گچساران گفت:این همه فشار برگرده مردم برای چیست؟متاسفانه کار به جایی می رسد که آب نباشد؟،بحث برق هم که چند روزی مشکلاتی در کشور ایجاد کرد، اگر می توانستید در این تابستان هم گاز مردم را قطع می کردید چرا که دیگر بهانه ای برای قطع گاز نداشتید.

,

وی افزود:مردم گرانی ها و مشکلات معیشتی بسیاری را تجربه می کنند،هر روز چانه نانوایی ها روزبه روز هم کمتر می شود چرا که گندم را روز به روز گران تر می کنند بحث گلایه از نانوایی ها نیست،الان در این فصل میوه باید کیلویی 60هزارتومان باشد؟،تا کی آخر! مگر شما مسلمان نیستید؟،آدم که نان نداشته باشد در مقابل زن و بچه اش هم شرمنده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه