اخبار داغ

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان:

طرح استعدادیابی در ۶ رشته ورزشی در زنجان اجرا می‌شود

طرح استعدادیابی در ۶ رشته ورزشی در زنجان اجرا می‌شود
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: طرح استعدادیابی در ۶ رشته ورزشی توسط این هیات در زنجان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; جعفر رمضانی با اشاره به برنامه‌های هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان در ایام کرونا اظهار داشت: متاسفانه امسال در شرایط ویژه بیماری کرونا شاهد بودیم که اکثر رشته‌های ورزشی به صورت تعطیل و نیمه‌تعطیل بودند اما با همین شرایط، هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان مسابقات و برنامه‌های متنوعی را اجرایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی به علت محدودیت‌های کرونایی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان انجام ورزش همگانی، مسابقات ورزشی مجازی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، هیات انجمن‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

,

رمضانی افزود: طرح دیگری با هدف استعدادیابی در 6 رشته ورزشی راگبی، سپک‌تاکرا، موی‌تای، فلوربال، پارکور و دارت از اول تیر در حال اجراست.

,

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: هدف از استعدادیابی در این رشته‌های ورزشی، پرورش کودکان و نوجوانان بااستعداد در رشته‌های ورزشی مختلف است که در رده سنی بالای 6 سال انجام می‌شود.

,

وی اظهار داشت: استعدادها و ورزشکاران بی‌شماری در سطح استان فعالیت دارند که هیات‌های ورزشی می‌توانند سهم بزرگی در جهت استعدادیابی و رونق ورزش این استان داشته باشند.

,

رمضانی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های ورزشی باید فعالیت‌ها به صورت برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند باشد و همه باید در جهت رشد و شکوفایی ورزش این استان در مسیر درست، حرکت کنند.

,

 

,

*‌ برگزاری پیاده‌روی عصرگاهی با شعار «نشاط و سلامتی»

, *‌ برگزاری پیاده‌روی عصرگاهی با شعار «نشاط و سلامتی», *‌ برگزاری پیاده‌روی عصرگاهی با شعار «نشاط و سلامتی»,

نرگس رمضانی، نایب‌رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان نیز از برگزاری پیاده‌روی عصرگاهی با شعار «نشاط و سلامتی» خبر داد.

,

وی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی هفتگی هیات انجمن‌های ورزشی استان گفت: شیوع ویروس کرونا موجب کم‌تحرکی شده لذا بر آن شدیم که یک برنامه همگانی برای افزایش نشاط و شادابی در جامعه اجرا کنیم.

,

رمضانی با بیان اینکه پیاده‌روی عصرگاهی با شعار «نشاط و سلامتی» از هفته جاری آغاز شده است، اظهار کرد: این پیاده‌روی ساعت 18 از میدان آزادگان تا مجموعه نمایشگاه‌های کاسپین برگزار می‌شود.

,

نایب‌رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برای حضور در این پیاده‌روی الزامی بوده و همچنین تاکید شده که شرکت‌کنندگان، آب و ماسک به همراه داشته باشند.

,

وی با اشاره به اهداف برگزاری پیاده‌روی هفتگی تصریح کرد: از آنجایی که پیاده‌روی به کمترین امکانات نیاز دارد و در سلامت و تناسب اندام نیز موثر است، تصمیم به برگزاری همایش‌های پیاده‌روی به صورت هفتگی گرفته شد.

,

رمضانی با بیان اینکه همایش‌های ورزشی، پیام‌آور شادی و تحرک در بین آحاد مردم بوده و موجب کاهش انزوا و گوشه‌نشینی می‌شود، اضافه کرد: همایش پیاده‌روی، ویترینی از حضور همه‌جانبه آحاد مردم در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است.

,

وی با بیان اینکه ورزش و فعالیت بدنی علاوه بر بهداشت جسم در بهداشت روانی فرد و به تبع آن نشاط و شادابی همگانی نیز تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش‌ها علاوه بر فواید جسمی و روحی سبب تقویت و توسعه نشاط اجتماعی و شادابی در جامعه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه