اخبار داغ

داغ‌های مجازی؛

واکنش تند خواننده کهگیلویه‌وبویراحمدی به پست اینستاگرامی مسیح علی‌نژاد

واکنش تند خواننده کهگیلویه‌وبویراحمدی به پست اینستاگرامی مسیح علی‌نژاد
مرتضی باب با انتشار یک استوری واکنش تندی به مسیح علی‌نژاد در سوءاستفاده از یکی از موسیقی‌های آیینی خود نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس "مرتضی باب"؛ خواننده جوان کهگیلویه و بویراحمدی نسبت به پست اینستاگرامی مسیح علی‌نژاد که در خدمت جریان ضدانقلاب و معاند نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند، واکنش تندی نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

علی‌نژاد این بار نیز پستی در صفحه مجازی خود منتشر کرد که در آن از صدای "مرتضی باب" استفاده کرده است.

,

علی‌نژاد در این پست اینستاگرامی صدای مرتضی باب را روی کلیپی از خانواده نوید افکاری که در پرونده قتل فردی به نام "حسن ترکمان" محکوم به اعدام شده بود گذاشته است تا از این طریق احساسات مخاطبان خود را جریحه‌دار کند.

,

مرتضی باب پس از این اقدام علی‌نژاد، با انتشار یک استوری واکنش تندی نشان داد و نوشت: "دوستانی که این ویدئو رو امروز به صورت گسترده برای بنده فرستادین لازم میدونم عرض کنم که نه برای نوید افکاری بلکه من برای هیچ شخصی تا الان نخوندم و نمیخونم ... این موزیک مربوط به محرم سال گذشته است که این خانم معلوم الحال گذاشته تو پیجش ... مسیح علینژاد شما هم اگه برا این خانواده ناراحت بودین هر روز داغشونو تازه نمی‌کردین ".

,


مرتضی باب خواننده جوان کهگیلویه و بویراحمدی جزو مداحان محجوب لر زبان کشور است، کسی که لقب موفق‌ترین چهره هنری سال ۹۶ را از آن خود کرده. گویندگی و نوحه‌هایش بارها در تلویزیون و فضاهای مجازی پخش‌شده و با آهنگ "داغ مشک" بیشتر مورد توجه قرار گرفت. نسل جوان با نوحه و اجراهایش در شبکه دنا انس گرفته‌‌ و اشعاری که او خوانده است را حفظ کرده‌‌اند.

, ,
,

گفتنی است "نوید افکاری" عامل قتل مرحوم "حسن ترکمان" کارمند سازمان آب منطقه‌ای شیراز در حالی صبح روز شنبه ۲۲ شهریورماه سال گذشته در زندان عادل‌آباد شیراز به دار مجازات آویخته و قصاص شد که پرونده او به شکل ویژه‌ای در دستور کار دشمنان جمهوری اسلامی برای متهم کردن کشورمان به نقض حقوق بشر قرار گرفت.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه