اخبار داغ

در گفت‌وگو با معاون سیاسی استانداری البرز مطرح شد؛

ماجرای اختصاص ۱۵۰ دوز واکسن کرونا به عوامل استانداری البرز/ ستاد ملی کرونا درباره تمدید تعطیلی‌های ۶ روزه تصمیم می‌گیرد

ماجرای اختصاص ۱۵۰ دوز واکسن کرونا به عوامل استانداری البرز/ ستاد ملی کرونا درباره تمدید تعطیلی‌های ۶ روزه تصمیم می‌گیرد
نورمحمد فردی گفت: ۵ شهر البرز در حال حاضر قرمز کرونایی و اشتهارد و طالقان نارنجی هستند، شهر آبی هم نداریم، تا فردا تعطیل هستیم اما برای پایان یا تمدید تصمیم گرفته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون سیاسی استانداری البرز در پاسخ ابهام مردم درباره تعطیلی ۶ روزه، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: برابر مصوبه ستاد ملی کرونا تهران و البرز در امر کرونا یک استان محسوب می شوند، در نتیجه با توجه به روند افزایش فوتی و بستری‌ها که نسبت به موج چهارم افزایش چشمگیری داشت البرز و تهران تعطیل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
نورمحمد فردی با اشاره به اینکه تعطیلات از روز سه‌شنبه شروع شد و تا فردا هم ادامه دارد، افزود: دستوری برای تمدید تعطیلات نیامده است، دو روز گذشته فوتی ۶ نفر و نسبت به روزهای قبل کم بود، البته ۱۴ فوتی هم داشتیم و در نوسان بود اما در ایام تعطیلات، ۸ محور خروجی و ورودی البرز ایست کنترلی گذاشته شد.
,
 
,
وی اظهار داشت: مامورین پلیس راه، بخشداری‌ها و فرمانداری ها به بومیان محل اجازه تردد در این مدت داده شد اما بقیه مسافران برگشت داده می شدند، تردد اضطراری مشکل نداشت اما ممکن است دوشنبه سفر رفته باشند. جاده چالوس در حال حاضر خلوت است اما روز دوشنبه ممکن است قبل از ۶ غروب رفته باشند.
,
 
,
فردی تصریح کرد: بعد از آن واقعا کنترل در محورهای مختلف خوب بود اما همکاری مردم می‌تواند موثر باشد، ۵ شهر البرز در حال حاضر قرمز کرونایی و اشتهارد و طالقان نارنجی هستند، شهر آبی هم نداریم، تا فردا تعطیل هستیم اما برای پایان یا تمدید تصمیم گرفته می‌شود.
,
 
,
وی گفت: بر اساس موصبه هیات دولت، کلیه ادارات به جزء دستگاه‌های خدمات‌رسان با ۵۰ درصد نیروها تعطیل هستند، البته مسئولین به ویژه در حوزه‌های آب و فاضلاب، برق، نیروهای امنیتی و ... باید پاسخگو باشند، خوشبختانه با تعطیلی پنج شنبه‌ها مشکل قطعی برق خانگی در استان نداریم.
,
 
,
فردی در خاتمه با اشاره به اینکه همراهی مردم می‌تواند موثر باشد تا پیک پنجم کرونا را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پشت سر بگذاریم، درباره اختصاص ۱۵۰ دوز واکسن کرونا به استانداری، گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا مصوب شده بود عوامل اجرایی انتخابات واکسن کرونا بزنند اما با توجه به اینکه سهمیه کم بود عده‌ای تاکنون تزریق نکرده اند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه