اخبار داغ

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد:

خرید ۴ میلیون تن گندم تا ۲۸ تیر ماه/ ۹۲ درصد از پول گندمکاران پرد

خرید ۴ میلیون تن گندم تا ۲۸ تیر ماه/ ۹۲ درصد از پول گندمکاران پرد
مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران مقدار خرید گندم را تا ۲۸ تیرماه ۴ میلیون تن اعلام کرد و گفت: ۹۲ درصد از پول گندمکاران پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید محمد تقی طباطبایی گفت: از شروع عملیات خرید تضمینی گندم تاکنون ۴ میلیون تن گندم به ارزش ۱۹۵ هزار میلیارد ریال به‌صورت تضمینی در ۳۱ استان خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی از پرداخت بیش از ۱۷۹ هزار میلیارد ریال، معادل ۹۲ درصد از پول گندمکاران خبر داد و یادآور شد: ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تن از این مقدار گندم در استان‌های خوزستان، فارس، گلستان و کرمانشاه از کشاورزان خریداری شده است که خوزستان با ۱.۲ میلیون تن، فارس با ۴۶۴ هزار تن، گلستان با ۴۴۸ هزار تن و کرمانشاه ۳۳۸ هزار تن پیشتاز در خرید هستند.
,
 
,
مشاور فرهنگی و رسانه‌ی شرکت بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: خرید تضمینی ۱۲۴ هزار تن دانه‌ی روغنی کلزا به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال نیز انجام شده است که استان‌های گلستان، خوزستان و مازندران را پیشتاز در عملیات خرید تضمینی این محصول هستند. همچنین تقریباً تمام مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است.
,
 
,
طباطبایی در خصوص کالاهای اساسی، میزان توزیع این کالاها را از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹۰۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: ۱۰۵ هزار تن برنج، ۳۰۹ هزار تن شکر و ۴۸۸ هزار تن روغن در این مدت از طریق شبکه‌های توزیع در بازار عرضه شده است.
,
 
,
وی همچنین گفت: مقدار ۵۶۴ هزار تن گندم و ۴۸۳ هزار تن آرد در دو بخش یارنه‌ای (نوع یک و دو) و صنف و صنعت توزیع شده است.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه