اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان البرز مطرح کرد؛

وقفه در تولید جوجه یک‌روزه و کمبود نهاده دامی؛ ۲ عامل پر زدن مرغ از بازار/ طی ۱۰ روز آینده کمبود مرغ در البرز قطعا مرتفع می‌شود

وقفه در تولید جوجه یک‌روزه و کمبود نهاده دامی؛ ۲ عامل پر زدن مرغ از بازار/ طی ۱۰ روز آینده کمبود مرغ در البرز قطعا مرتفع می‌شود
بهروز حصاری گفت: طی ۱۰ روز آینده با جوجه‌ریزی در مرغدارای‌های سراسر کشور مشکل کمبود مرغ قطعا رفع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه رسما هیچگونه افزایش قیمت نان را در سطح استان نداریم، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: البته یه این معنا نیست که قیمت اضافه نمی شود و در گروه های کارشناسی این مسئله در حال بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بهروز حصاری با اشاره به اینکه آنالیز قیمت از اتحادیه نان دریافت شده است اما تاکنون عملیاتی نشده است، افزود: طی دو سال اخیر افزایش قیمت نان نداشته ایم اما حقوق و دستمزد، اجاره بها و هزینه ها افزایش داشته است، دولت برای نان سوبسید می پردازد تا نان با قیمت خوبی به دست مصرف کننده برسد اما باید این مسائل لحاظ شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: اختلاف قیمت نان با بازار آزاد وجود دارد که برای برخی وقوع برخی تخلفات ایجاد انگیزه می کند، برای نانوا پخت نان باید توجیه اقتصادی داشته باشد، تلفن ۳۶۱۱۷ اتاق اصناف پاسخگوی گزارشات مردم در حوزه نان است و منکر تخلفات نیستیم.
,
 
,
حصاری تصریح کرد: البته مایه خمیر هم به شدت افزایش پیدا کرده است، افزایش قیمت نان باید در کارگروه خاص بررسی شود، نهادهای ذی ربط در حال اعلام هستند و تا زمان رسمی شدن این مسئله هر گونه افزایش قیمتی در استان تخلف خواهد بود.
,
 
,
وی درباره بازار مرغ گفت: وقفه ای در تولید جوجه یک روزه و تحویل نهاده دامی به مرغداران اتفاق افتاد، در نتیجه مرغ پاسخگوی نیاز جامعه نبود و استان البرز هم توانایی تامین یک چهارم نیاز خود را با تولید داخلی داشت و بقیه از استان های معین تامین می شود.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: طی ۱۰ روز آینده با جوجه ریزی در مرغدارای های سراسر کشور مشکل کمبود مرغ قطعا رفع خواهد شد، البته با گزارشاتی که از مدیران جهاد کشاورزی داشته ایم این موضوع را به اطلاع شهروندان می رسانم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه