اخبار داغ

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها؛

تشکیل ستاد ملی ازدواج با هدف تسهیل در ازدواج آگاهانه دانشجویی

تشکیل ستاد ملی ازدواج با هدف تسهیل در ازدواج آگاهانه دانشجویی
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: ستاد ملی ازدواج با هدف تسهیل در ازداوج آگاهانه دانشجویی و جوانان تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام  مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، با اشاره به لزوم برنامه ریزی بهتر در خصوص بحث افزایش جمعیت و ازدواج به هنگام اظهار کرد: در حال حاضر موضوع ترویج ازدواج به هنگام و آگاهانه یکی از رسالت های اجتماعی هر دانشگاهی به خصوص دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و نهاد رهبری نیز به صورت جدی پیگیری این موضوع با هدف افزایش آمار ازدواج و جمعیت خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او ادامه داد: در حال حاضر ۲۴ امین دوره ازدواج های دانشجویی در حال انجام است و خوشبختانه امسال یک اتفاق خوبی در زمینه ازدواج های دانشجویی رخ داده است. امسال با همکاری وزارت خانه های عالی و سازمان های مختلف مرتبط با بحث افزایش جمعیت و ازدواج های دانشجویی ستاد ملی از واج تشکیل شده است که با همیاری مجلس شورای اسلامی تشکیل این ستاد به تصویب رسیده است
,
 
,
رستمی بیان کرد: امروزه ستاد ملی ازدواج قصد دارد اقدامات مناسبی مانند تسهیل وترویج ادواج به هنگام و از روی شناخت کافی برای جوانان فراهم کند تا سختی بی جهت ازدواج در بین جوانان از بین برود. موضوع جمعیت جز سیاست های کلان مقام معظم رهبری آیت و نهاد نیز به طور حد پیگیر این موضوع خواهد بود.
,
 
,
او گفت: اصلاح برخی از مقررات، ساخت خوابگاه های متاهلی، مساعدت های مالی و اشتغال جوانان در حین و پس از تحصیل از جمله دیگر اهداف پیش بینی شده در چهار چوب تشکیل ستاد ملی ازدواج است تا مجموع این خوابت ها باعث تسهیل در ازدواج های به هنگام جوانان در سراسر کشور شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه