اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه عنوان کرد؛

توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام غدیر

توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام غدیر
حجت الاسلام فاطمیان گفت: قرار است تا در طرح اطعام غدیر ۵۰ هزار پرس غذای بین نیازمندان توزیع شود که از هم‌اکنون مواد اولیه آن در حال جمع‌آوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدعلی فاطمیان، رییس سازمان تبلیغات اسلامی تربت حیدریه در گفت و گو با  خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: در هفته فرهنگی قربان تا غدیر، مقدمات اجرای طرح اطعام غدیر با کمک هیات‌های مذهبی، خیران و کمیته امداد حضرت امام(ره) آغاز شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس قرار است ۵۰ هزار پرس غذای بین نیازمندان توزیع شود که از هم‌اکنون مواد اولیه آن در حال جمع‌آوری است.

فاطمیان با بیان این‌که وعده غذایی در طول روز و شب عید غدیر بین نیازمندان توزیع خواهد شد، گفت: پیوست فرهنگی طرح نیز برگزاری یک مسابقه و طرح سووالات آن از خطبه غدیر است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه اظهار کرد: علاوه بر این که سوولات در شبکه‌های اجتماعی این خطه در حال انتشار است، به صورت مکتوب و همراه با غذای رایگان نیز میان مردم توزیع و جایزه آن تا قبل محرم به صورت ۵۰ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

فاطمیان همچنین گفت: علاوه بر فضاسازی شهری با کمک شهرداری و هیات‌های مذهبی، در روز عید غدیر نیز پنج گروه کاروان شادی در سطح شهر حرکت نمادین خواهند داشت.

وی همچنین تصریح کرد: هیات‌های مذهبی این خطه امسال در روز عید قربان ۲۴۵ راس گوسفند قربانی کرده و گوشت آن را بین نیازمندان توزیع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه