اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد؛

حرکت جهادی سپاه و ارتش در آب‌رسانی به خوزستان/ هدف اصلی دشمن تلخ‌کامی مردم پس از انتخابات است

حرکت جهادی سپاه و ارتش در آب‌رسانی به خوزستان/ هدف اصلی دشمن تلخ‌کامی مردم پس از انتخابات است
امیری با بیان اینکه حرکت جهادی سپاه و ارتش در آبرسانی به خوزستان سبب شد تا مشکلات فروکش کند، گفت: هدف اصلی دشمن تلخ‌کردن کام مردم پس از انتخابات، هجمه به ولایت فقیه و نهادهای خدمتگزار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: دشمن همیشه در کمین است و نباید از این موضوع غافل شد، دشمنان همیشه به دنبال بهانه هستند که عده ای را بر علیه نظام تحریک کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به ناکامی دشمن در برنامه انتخابات افزود: دشمن قبل از انتخابات تلاش کرد تا با توطئه های مختلف مردم را از حضور در پای صندوق های رای مایوس کند اما مردم با بصیرت در صحنه انتخابات حاضر شدند و دشمن را ناکام گذاشتند و در این مدت دشمن به دنبال فرصتی بود تا این حلاوت و شیرینی پیروزی مردم در انتخابات را تلخ کند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: در همین راستا اتاق های فکر شیاطین تشکیل و همه امکانات خود را به کار گرفتند تا عده ای را تحریک کنند و دشمنان و معاندین به دنبال این بودند تا عده ای بی بصیرت را به میدان بیاورند تا بتوانند ضربه خود را وارد کنند.

,

امیری عنوان کرد: معاندین ابتدا بحث عدم فراگیری واکسیناسیون را پیش کشیدند، سپس با اعمال خاموشی‌ها سعی در تحریک افراد داشتند و سعی کردند با این جریانات مردم را به خیابان بکشند که در این میان قضیه بی آبی سبب شد عده ای فرصت طلب سواستفاده کنند و با مانور دادن روی فیلم هایی که مربوط به زمان های قبل بود با استفاده از اشعار تحریک کننده به اهداف خود برسند.

,

وی گفت: دشمن در فضای مجازی و از طریق رسانه های مختلف تلاش کرد تا به هدف خود برسد و در چند شهر عده ای افراد پلید را به خیابان بکشد اما موضع گیری مسئولان، حرکت جهادی سپاه پاسداران و ارتش در راستای آبرسانی به روستاهای خوزستان، بصیرت بخشی افسران جنگ نرم و نیروهای آتش به اختیار سبب شد تا دست معاندین در این قضایا رو شود.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا بیان کرد: طی این روزها رسانه‌های دشمن با استفاده از کلیپ های ساختگی و پخش آنها سعی داشتند تا فضا را ملتهب کنند که در این میان افسران جنگ نرم و فعالان رسانه‌ای به صحنه آمدند و واقعیت های این کلیپ ها را به نمایش گذاشتند که سبب شد خیلی از افراد صف خود را از آشوبگران جدا کنند.

,

امیری با اشاره به موضع گیری مقام معظم رهبری افزود: علاوه بر موضع گیری رهبری و سخنان آرام بخش رئیس جمهور منتخب سبب شد تا آرامش ایجاد شود.

,

وی خاطرنشان کرد: حرکت جهادی سپاه، ارتش بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و باز کردن دریچه سدها سبب شد تا آب دوباره به جریان افتد و این التهاب از بین برود.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا اظهار داشت: باید مراقب باشیم تا بهانه به دست دشمن ندهیم و نباید گذاشت که اعتراضها به آشوب کشیده شود البته در قضایای اخیر، دست پلید معاندین بار دیگر رو شد.

,

امیری با اشاره به هدف دشمن در جریانات اخبر گفت: هدف اصلی دشمن تلخ کردن کام مردم پس از انتخابات، هجمه به ولایت فقیه و نهادهای خدمتگزار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه