اخبار داغ

فرمانده انتظامی گچساران خبرداد؛

کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در گچساران

کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران از کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در محور شیراز - گچساران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سرهنگ سیدمحمد موسوی در  جمع خبرنگاران در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان گچساران با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات و یگان امداد شهرستان گچساران، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران به دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
,
 
,
موسوی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۹۲ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه در آنها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه