اخبار داغ

در پاسخ به شایعات گرانی نان مطرح شد؛

نان در کرمانشاه فعلاً گران نمی‌شود/ لزوم برخورد با متخلفان

نان در کرمانشاه فعلاً گران نمی‌شود/ لزوم برخورد با متخلفان
در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص گرانی نان مطرح شد که صحت یا عدم صحت آن را پیگیر شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، نان یکی از مهمترین خوراکی های ایرانیان محسوب می شود به طوریکه در تمام وعده های غذایی مردم می توان کم یا زیاد آن را پیدا کرد.

بر اساس گران شدن نان می تواند بر زندگی مردم اثر منفی بگذارد. در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص گرانی نان مطرح شد که صحت یا عدم صحت آن را پیگیر شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

, ,

 تا اطلاع ثانوی هیچ گونه افزایش قیمتی در واحد صنفی نان استان نداریم

,  تا اطلاع ثانوی هیچ گونه افزایش قیمتی در واحد صنفی نان استان نداریم,  تا اطلاع ثانوی هیچ گونه افزایش قیمتی در واحد صنفی نان استان نداریم,

اعتضاد علیزاده در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز در خصوص افزایش نرخ نان در نانواهای استان کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر تا اطلاع ثانوی هیچ گونه افزایش قیمتی در واحد صنفی نان استان نداریم.

, مرصاد نیوز,

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه افزود: البته درخواست افزایش نرخ نان از طرف اتحادیه صورت گرفته که این افزایش به صورت منطقی و بر اساس آنالیز واقعی عوامل تاثیرگذار، قیمت نان مشخص و اعلام شود تا هم خبازی ها بتوانند با تلاش وافر نان با کیفیت دست مردم بدهند و هم به سمت تخلف و کم فروشی نروند.

,

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط افزایش نرخ نان منطقی است چرا که کارگران با مشکل دستمزد و حق بیمه مواجه هستند و همچنین افزایش هزینه‌های جانبی خبازی ها مشکلاتی را برای نانوایان به وجود آورده است.

,

علیزاده گفت: بر این اساس درخواست ما این است که افزایش قیمت بر اساس آنالیز کارشناسی و متناسب با افزایش هزینه‌ها باشد و درصورتی که با موافقت استاندار و سایر مسئولین مرتبط با نان صورت گرفت به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه زمان افزایش قیمت نان مشخص نیست، اظهار داشت: تا زمانی که افزایش قیمت اعلام نشده با هرگونه افزایش خودسرانه و یا کم فروشی برخورد خواهیم کرد و در این خصوص هیچگونه مماشات و اغماضی با کسی نداریم.

,

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه بیان داشت: از خبازی ها خواسته شده ضمن رعایت این مساله، کیفیت نان را هم مد نظر داشته باشند و مردم نیز چنانچه شکایتی داشته باشند می توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

,

, ,

هیچگونه مصوبه قانونی مبنی بر افزایش نرخ نان نداریم

, هیچگونه مصوبه قانونی مبنی بر افزایش نرخ نان نداریم, هیچگونه مصوبه قانونی مبنی بر افزایش نرخ نان نداریم,

امیر حمزه خزایی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز در خصوص افزایش نرخ نان اظهار داشت: افزایش نرخ نان در نانوایی ها یکی از مواردی بود که از طریق رئیس اتحادیه نانوایی ها پیگیری کردیم.

, مرصاد نیوز,

رئیس بسیج اصناف سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: با توجه به اینکه هیچگونه مصوبه قانونی مبنی بر افزایش نرخ نان نداریم اما متاسفانه برخی از نانواها اقدام به گران فروشی و یا کم فروشی می کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: این در حالیست که وضعیت معیشت مردم زیاد مناسب نیست و نان قوت قالب مردم محسوب می شود لذا بر نظارت بیشتر بر خبازی ها تاکید می شود.

,

خزایی اذعان داشت: رئیس اتحادیه نیز به طور جدی پیگیر این مساله است و طی امروز با یکی از خبازی ها که به طور خودمختار اقدام به افزایش نرخ نان کرده بود، برخورد جدی داشتند.

,

وی گفت: رئیس اتحادیه خبازان همچنین بیان کرد که از روز شنبه نظارت ها را بیشتر خواهند کرد تا کسی اقدام به گران‌فروشی نکند.

,

, ,

رئیس بسیج اصناف سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اظهار داشت: نانوایی های آزاد پز نیز نمی توانند خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان کنند و باید بر اساس نرخ مصوبی که دولت برای آنها تعیین‌می کند، عمل کنند.

,

به گزارش مرصادنیوز، بر  همین اساس نیاز است تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه گرانی نان به شدت با آن برخورد شود.

, مرصادنیوز،,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه