اخبار داغ

مدیرکل غله استان کرمان:

افزایش قیمت نان تصویب نشده است/ با گران فروشان برخورد خواهد شد

افزایش قیمت نان تصویب نشده است/ با گران فروشان برخورد خواهد شد
داریوش ماهری گفت: تاکنون افزایش قیمت نانی تصویب و ابلاغ نشده است و هیچ نانوایی در سطح شهر کرمان حق افزایش نرخ را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش ماهری مدیرکل غله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با گرانی نان در برخی نانوایی های سطح شهر اظهار کرد: برخی گرانی نان را بر مبنای قیمت گندم می سنجند که این اشتباه است زیرا قیمت گندم یارانه ای است و دقیقا با قیمت سال گذشته بین کارخانجات توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: افزایش قیمت نان به واسطه هزینه های جانبی نانوایی ها است از جمله افزایش حقوق، نرخ کرایه، افزایش خرید مواد بهداشتی که به آنان تحمیل شده است و همچنین افزایش قیمتت جوش شیرین که نیاز هست حتما قیمت نان خود را اصلاح کنند.

,

مدیرکل غله استان کرمان افزود: افزایش قیمت نان از تهران به استانداریها ابلاغ شده است و استانداری ها پس  از طرح در کارگروه و نظریات تخصصی آن را در دستور کار قرار می دهند و پس از تصویب به نانوایان شهر ابلاغ می شود و اتحادیه ها از آن زمان موظف هستند این ابلاغیه را انجام دهند.

,

ماهری عنوان کرد: جلسه ای هفته گذشته با مهرابی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در خصوص همین مسئله برگزار و مصوب شد که به هیچ عنوان تا زمان ابلاغ شدن نرخ جدید، هیچ نانوایی حق افزایش نرخ نان را ندارد.

,

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افزایش نرخ نان می توانند از طریق سازمان تعزیرات و اداره صمت پی گیری کنند و یا با اداره غله تماس حاصل کنند.

,

مدیرکل غله استان کرمان تصریح کرد: در ضمن فروشگاه های مواد غذایی که اقدام به توزیع نان می کنند نمی توانند بدون اجازه و ابلاغ اتاق اصناف اقدام به افزایش قیمت کنند که در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد شد.

,

ماهری در پایان ابراز کرد: نانوایانی که به صورت خانگی پخت می کنند نیز در صورت دریافت آرد یارانه ای حق ندارند قیمت نان خود را افزایش دهند.
 
انتهای پیام/
 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه