اخبار داغ

معاون امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی:

تعیین تکلیف قیمت نهایی نان معطل تعیین قیمت جدید آرد است

تعیین تکلیف قیمت نهایی نان معطل تعیین قیمت جدید آرد است
مهرداد داودزاده گفت: کارگروه آرد و نان استان ها منتظر اعلام رسمی قیمت جدید آرد هستند تا قیمت نهایی نان برای سال جاری تعیین تکلیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد داودزاده، معاون امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی در پاسخ به این سوال عصراترک مبنی بر اینکه قیمت جدید نان در مرکز خراسان شمالی که توسط اتحادیه نانوایان بجنورد اعلام و اعمال شد، چرا دوباره با این نرخ جدید مخالفت شد، اظهار کرد: ماه ها است که نانوایان مرکز استان خواستار افزایش قیمت نان بوده اند.

داودزاده گفت: آخرین نرخ گذاری نان در قبل از سال ۱۴۰۰ مربوط به مهر ماه سال ۹۹ بوده و این در حالی است که هزینه های یک واحد نانوایی برای تامین و پخت نان متاثر از تورم بسیار بالا رفته است.

وی بیان کرد: نرخ جدید نان در مرکز استان که در هفته گذشته اعلام و اعمال شد با تصمیم اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان مرکز استان بود که آنان منتظر برگزاری جلسه و تصمیم کارگروه آرد و نان استان نماندند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی تصریح کرد: در حال حاضر کارگروه آرد و نان استان ها منتظر اعلام رسمی قیمت جدید آرد هستند که با اعلام نرخ این کالا، قیمت گذاری نهایی نان در کارگروه آرد و نان  استان تعیین تکلیف می شود.

داودزاده خاطر نشان کرد: تصور می شود که تعیین قیمت نهایی نان در سال جاری در کارگروه آرد و نان استان نزدیک به قیمت اعمال شده یک هفته اخیر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه