اخبار داغ

فیلم؛

دست‌های خالی مسافران پرواز شیراز- بندرعباس/ شرکت هواپیمایی هما خبرساز شد

دست‌های خالی مسافران پرواز شیراز- بندرعباس/ شرکت هواپیمایی هما خبرساز شد
پرواز روز گذشته مسیر شیراز به بندرعباس در فرودگاه مقصد به زمین نشست و مسافران در هیاهوی دست یابی به بار همراهشان؛ دست خالی ماندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ روز گذشته اتفاقی در پرواز شماره 3388 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران رقم خورد که با تعجب مسافران این پرواز همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بنا به اخبار واصله مسافران این پرواز پس از پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه بندرعباس منتظر دریافت بار خود بودند که در نهایت تعجب از جا ماندن بارشان در فرودگاه شیراز مطلع می شوند و این اقدام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بدون اطلاع قبلی به مسافران؛ آنها را مبهوت ساخت.

,

برخی از مسافران ضمن گلایه شدید از این اقدام اظهار کردند که کلید منزل و همچنین سوئیچ خودروی خود را در کیفی که تحویل داده اند گذاشته بودند و با این شرایط بایست سرگردان بمانند.

,

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در خصوص این اقدام توضیحاتی ارائه داده است.

,

این شرکت هواپیمایی ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس در روز جمعه یکم مردادماه، به اطلاع می‌رساند برای انجام پرواز، شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین شاخص‌ها در این زمینه است.

,

از آنجا که در روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور، جبهه هوای گرم حاکم بوده، این موضوع در انجام پروازها بسیار تاثیرگذار بوده است.

,

در مورد این پرواز، باوجود رعایت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر براساس دستورالعمل‌ها و با توجه به بالا رفتن لحظه‌ای دمای هوا و محدودیت وزنی هواپیما ATR و قدرت کم این نوع هواپیماها، پس از استارت هواپیما توسط خلبان و افزایش ناگهانی دما که تاثیر بسزایی در پرواز این نوع هواپیماها دارد، تصمیم بر این گرفته شد که به دلیل رعایت رفاه حال مسافران، به جای کاهش تعداد نفرات، از بار کاسته و این پرواز بدون تاخیر انجام و بار مسافر با پرواز بعدی ارسال شود‌.

, ATR,

بر همین اساس، پنج بسته به وزن ۲۲ کیلوگرم به دلیل‌ فاسد پذیر بودن با پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس ارسال شد و ۲۲ بسته باقی مانده به وزن ۳۲۲ کیلوگرم از پرواز خارج می‌شود که با هماهنگی انجام شده با پرواز شماره ۳۳۷۶ روز اول مرداد در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شیراز به کیش و با پرواز شماره ۳۳۶۰ در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز اول مرداد از کیش به بندرعباس ارسال‌ شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه