اخبار داغ

فرمانده انتظامی بابل خبر داد؛

دستگیری عامل قتل نزاع خانوادگی در بابل/ برخورد پلیس با هنجارشکنان قاطع و سخت است

دستگیری عامل قتل نزاع خانوادگی در بابل/ برخورد پلیس با هنجارشکنان قاطع و سخت است
محمد زمان شالیکار با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی و قتل در بابل شده است گفت: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد زمان شالیکار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: امروز افتخار ما این است که به عنوان یک خادم و در خدمت مردم باشیم و برای حفظ و ارتقای امنیت نقش آفرینی کنیم؛ تامین و حفظ امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی  است و به کسی اجازه تعدی به نظم و امنیت داده نخواهد شد.
  
وی با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی و قتل شده است افزود: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی بابل بیان کرد: متهم در اعترافات اولیه خود، علت قتل را نزاع و درگیری و اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

این مسئول افزود: در حال حاضر این احساس امنیت و آرامش را مدیون برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی با حضور به موقع در برخورد با مجرمین، خلافکاران و بزهکاران، برخورد قاطعانه را در چارچوب مقررات هستیم و از جمله این موارد نیز در برخورد با قاچاقچیان چوب و منابع طبیعی می توان عنوان کرد که با زیر پا گذاشتن قانون تغییرکاربری در صدد سوءاستفاده و از بین بردن منابع کشاورزی برای ساخت و ساز بوده‌اند که نیروی انتظامی با کمک مسئولین زیرربط مربوطه در صدد حفظ منابع خدادادی دست سودجویان ودلالان را کوتاه کرده و در حال حاضر شاهد افزایش ۲۰۰درصددی قلع و قمع در شهرستان بوده ایم.

شالیکار ادامه داد: در کنار برخوردهای مقتدرانه با سودجویان و افراد دزد و جنایتکار  «پلیس» با مردم و شهروندان قانونمند با احترام، عزت و محبت برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: برخورد با خورده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده با اجرای طرح‌های ضربتی در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی بابل در پایان گفت: امروز اگر کسی بخواهد با تیراندازی و چاقوکشی و زیر پا گذاشتن قوانین مردم را تهدید کند نیروی انتظامی این شهرستان با آنان برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه