اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۱۸ شهرک صنعتی در لرستان قابلیت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی را دارند

۱۸ شهرک صنعتی در لرستان قابلیت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی را دارند
رازانی با بیان اینکه ۱۸ شهرک صنعتی در لرستان قابلیت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی را دارد، گفت: شهرک صنعتی نورآباد آماده استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بختیار رازانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در استان لرستان ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که از این تعداد ۱۸ شهرک و ناحیه قابلیت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی را دارند و در این شهرک‌ها زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: شهرک صنعتی نورآباد در سال ۸۴ مصوبه راه اندازی را اخذ کرد ولی بنا به دلایلی احداث نشده که با پیگیری های لازم این شهرک در وسعت ۱۰۰ هکتار احداث و راه اندازی شده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر زیرساخت های لازم از جمله آب و برق انجام شده و گازرسانی به این مجموعه نیز در دست اقدام است که هم اکنون این شهرک آماده استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

,

رازانی خاطرنشان کرد: برای راه اندازی این شهرک بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و متقاضیان می توانند برای ایجاد واحدهای تولیدی مراجعه کنند البته این شهرک به دلیل شرایط موجود قابلیت توسعه را نیز دارد.

,

وی با اشاره به ناحیه صنعتی چمن سلطان الیگودرز گفت: این ناحیه صنعتی نیز دارای برق و گاز بوده و حفر چاه برای آب این منطقه در دستور کار قرار دارد که از نیمه دوم امسال می تواند پذیرای متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه باشد.

,

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با اشاره به اینکه استقرار واحدهای تولیدی در شهرک ها می تواند در ایجاد اشتغال موثر باشد خاطرنشان کرد: ۹۶ درصد واحدهای صنعتی استان متوسط و کوچک بوده و با توجه به اینکه در کل واحدهای صنعتی استان ۲۴ هزار نفر اشتغال وجود دارد، هفت هزار نفر در شهرک ها مشغول به کار هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه