اخبار داغ

گلایه ساکنین روستای "کوخدان" شهرستان دنا در خصوص قطعی آب/ وجود انشعابات غیرمجاز عامل قطعی مکرر آب

گلایه ساکنین روستای "کوخدان" شهرستان دنا در خصوص قطعی آب/ وجود انشعابات غیرمجاز عامل قطعی مکرر آب
ساکنین روستای "کوخدان" از توابع شهرستان دنا با گلایه از قطعی آب شرب این روستا خواستار رفع این مشکل از سوی مسئولان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، تعدادی از اهالی روستا کوخدان از قطعی آب گلایه داشته و عنوان کردند: روز‌های جمعه آب این روستا از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز بعد قطع می‌شود و نبود آب برای استفاده شرب و مسائل بهداشتی شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اهالی این روستا با اشاره به گردشگری بودن این روستا گفتند: روز‌های جمعه اعضای خانواده از مناطق دیگر جهت دید و بازدید در روستا حضور پیدا می‌کنند اما در نبود آب امکان تهیه خوارک و مواد غذایی فراهم نمی‌شود.

ساکنین این روستا در ادامه عنوان کردند: آنچه مورد تقاضای ما از مسولان است بحث کاهش زمان قطعی آب در سطح روستا و کاهش نگرانی شهروندان است.

رئیس آب و فاضلاب شهرسیتان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در روستای کوخدان به دلیل انشعابات غیرمجاز و کاهش ورودی آب مشکل کمبود آب وجود دارد یعنی اگر ورودی آب در گذشته ۴ اینچ بود اما اکنون به ۲ اینچ تبدیل شده و افت شدید مشاهده می‌شود.

خشنود بیان کرد: انشعابات غیرمجاز شناسایی شد و حدود ۵۰ مورد به دادگاه معرفی شدند اما جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز به تنهایی نمی‌تواند مشکلات کمبود آب را حل کند.

این مسئول در ادامه افزود: برای حل مشکلات کمبود آب در کوخدان یکبار ورودی آب اضافه شد اما لازم است بار دیگر از مسیر سرچشمه کوخدان این ورودی اضافه شود هر چند برای تحقق این موضوع نیازمند تامین اعتبار هستیم.

وی گفت: برای حل موقت مشکل کمبود آب در کوخدان از مسیر خط لوله سرچشمه تنگ نمک یا چشمه سردو که قبلا وجود داشت آب اضافه می‌شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه