اخبار داغ

سرهنگ رنجبر خبر داد؛

اجرای دوباره «طرح ترافیک» از فردا/جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در دستور کار

اجرای دوباره «طرح ترافیک» از فردا/جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در دستور کار
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از اجرای دوباره محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک از فردا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکزکنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از رصد سرعت و ترافیک معابر سطح شهر از طریق سامانه‌ها و دوربین‌های نظارتی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ابلاغ ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی شش روزه، در آخرین روز این تعطیلات، شاهد ترافیک روان و بدون مشکل در اکثر محورها و معابر شهر تهران هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرهنگ رنجبر تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در معابر بزرگراهی همچون شهید همت، شهید زین الدین، شهید بابایی، شهید چمران و شهید سلیمانی، روان و بدون مشکل گزارش شده است.
,
 
,
 رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از اجرای دوباره طرح ترافیک از فردا خبر داد و گفت: در این چند روز تعطیلات طرح ترافیک اجرا نمی شد اما از فردا این طرح اجرا شده و رانندگان تهرانی باید تردد خود را مدیریت کنند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: در تعطیلات شش روزه تهران، به واسطه تعطیلی مراکز معاینه فنی دوربین‌ها نداشتن معاینه فنی را ثبت نمی کردند ولی رانندگان مطلع باشند که از فردا ثبت تخلف به روال قبل خود بازگشته و خودروهایی که معاینه فنی نداشته باشند جریمه خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه