اخبار داغ

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان البرز:

خطبه‌خوانی غدیر با تلفیق ۲ رسانه پرده‌خوانی و منبر در کرج برگزار می‌شود/ اطعام علوی و پخت ۱۱۰ هزار پرس غذا در مراکز نیکوکاری البرز

خطبه‌خوانی غدیر با تلفیق ۲ رسانه پرده‌خوانی و منبر در کرج برگزار می‌شود/ اطعام علوی و پخت ۱۱۰ هزار پرس غذا در مراکز نیکوکاری البرز
حجت الاسلام اجلالی گفت: با همکاری نهادها به ویژه کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین هماهنگ شد فضای خطبه‌خوانی غدیر در کرج دایر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان البرز با اشاره به اینکه بنیاد غدیر هماهنگی بین دستگاه ها، ادارات و مردم را برای اعیاد بر عهده دارد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: با توجه به اینکه غالب فعالیت ها در کشورمان مردمی است نیازمند تسهیلگری در این امور هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام اجلالی به تحت تاثیر قرار گرفتن برنامه های بنیاد غدیر به واسطه شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: سویه های جدید این ویروس فضای شهرها را ملتهب کرد در نتیجه طی جلساتی که با شهرداری کرج داشتیم تصمیم گرفتیم برنامه های غدیر را به سمت فضای مجازی و کاروان های خودرویی سوق دهیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دستور رسول الله بود که حاضرین به غائبین خطبه غدیر را برسانند، اظهار داشت: برنامه خطبه خوانی غدیر هر روز در پارک ملی ایران کوچک برگزار می شود و از امروز تا روز عید غدیر شاهد اجرای این ویژه برنامه خواهیم بود.
,
 
,
حجت الاسلام اجلالی آموزش خطبه غدیر به فرزندان توسط پدران را یکی از اساسی ترین مسائل جامعه امروز دانست و تصریح کرد: با همکاری نهادها به ویژه کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین هماهنگ شد فضای خطبه خوانی غدیر در کرج دایر  شود. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خطبه خوانی غدیر از زمان بشارت ولادت علی(ع) با پرده خوانی شروع می شود، گفت: پرده خوانی قدیم ترین رسانه ایران بوده است در نتیجه تلفیق آن با رسانه منبر فضای صحبت رو در رو را ایجاد می کند، همچنین نرم افزار فلش مولتی مدیا طراحی شده تا واقعه غدیر را به تصویر  بکشد و روای روایت گری کند.
,
 
,
حجت الاسلام اجلالی اطعام علوی را یکی دیگر از برنامه های استان البرز همزمان با عید غدیر دانست و افزود: نگاه  مردم ایران اسلامی به پخت نذری ماه محرم است اما ما تاکید بر اطعام در غدیر هم داریم در نتیجه بسیج اصناف پای کار آمده و با همکاری مراکز نیکوکاری پخت ۱۱۰ هزار پرس غذا در استان انجام می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه غرفه هایی در شهر کرج با موضوع پاسخگویی به شبهات غدیر و هجمه به تشیع برگزار می شود، اظهار داشت: در روز عید غدیر هم برنامه تجلیل از سادات و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری را خواهیم داشت که در مصلی کرج برگزار خواهد شد. 
,
 
,
دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: هر شیعه علی(ع) باید به هر طریقی عرض ارادت خود را به به عید غدیر نشان دهد در نتیجه مردم می توانند یک پویش راه انداخته و با نصب یک پرچم یا چراغ در سر در خانه های خود این روز مهم را گرامی بدارند. 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه