اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان کرمان هشدار داد؛

وقوع طوفان شن در مناطق شرق و جنوب شرقی استان کرمان

وقوع طوفان شن در مناطق شرق و جنوب شرقی استان کرمان
مریم سلاجقه گفت: امروز و فردا وزش باد خیلی بیشتر و همراه با گرد و خاک است و این وزش باد طوفان شن در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سلاجقه در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص شرایط آب و هوای استان در روزهای آینده با بیان اینکه وزش باد در سطح استان تقریبا تا پایان هفته پیش بینی می شود، گفت: امروز و فردا وزش باد خیلی بیشتر و همراه با گرد و خاک است و این وزش باد طوفان شن در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان به همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس هواشناسی استان کرمان تأکید کرد: شهروندان قبل از تردد در محورهای مواصلاتی استان، از وضعیت جاده ها مطلع شوند و نخلداران در مناطق شرقی و جنوبی نیز در صورت امکان و توانایی تمهیدات لازم را جهت کاهش خسارت به عمل آورند.

,

وی با اشاره به اینکه روند افزایش دما را در روزهای آینده پیش رو داریم، بیان کرد: امروز نیز شرایط بارش برای مناطق جنوب و جنوب غرب پیش بینی می شود که گفتنی است میزان بارش ها نسبت به روز گذشته کمتر است.

,

سلاجقه با بیان اینکه وزش بادها به دلیل تغییرات بادهای 120 روزه سیستان است، عنوان کرد: در خصوص استحکام بنرهای تبلیغاتی، سازه های شهری و گلخانه ای تمهیدات لازم اتخاذ شود و کشاورزان در صورت وجود محصول بر روی درختان، چنانچه محصول قابل برداشت است این کار را انجام دهند.

,

این کارشناس هواشناسی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: ساردوئیه با دمای 12 درجه خنک ترین منطقه و کرمان صبح امروز دمای 17 درجه را داشته است و همچنین کرمان صبح امروز بعد از ارومیه، شهرکرد و زنجان خنک ترین مرکز استان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه