اخبار داغ

در گفتگو با عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح شد؛

آخرین خبر از پروژه های ورزشی قم

آخرین خبر از پروژه های ورزشی قم
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت:در منطقه ۲ قم سالن ورزشی شهید عزیز آزادگان قم دو ماه قبل افتتاح شد دو سالن ورزشی دیگر از تیپ ۱ ورزشی با مساحت ۲۵۰۰ متر فضا یکی در خیابان شهدای ناجای منطقه بنیاد که یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد زیرا کار ساخت آن تمام شده و در حال نصب تجهیزات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مالکی نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم در خصوص روند پیشرفت پروژه های ورزشی قم در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  اظهار داشت: در منطقه ۲ قم سالن ورزشی شهید عزیز آزادگان قم دو ماه قبل افتتاح شد دو سالن ورزشی دیگر از تیپ ۱ ورزشی با مساحت ۲۵۰۰ متر فضا یکی در خیابان شهدای ناجای منطقه بنیاد که یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد زیرا کار ساخت آن تمام شده و در حال نصب تجهیزات هستند .
وی ادامه داد: یک سالن ورزشی دیگر هم در محله پنج( شهر قائم ) کنار بوستان آفتاب که جز تیپ یک ورزشی است که کار های آن با شتاب بیشتری در حال انجام است و شهریورماه افتتاح شده و به بهره برداری می رسد .


عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در منطقه ۳ شهرداری قم هم پروژه ورزشی دیگری در حال انجام است که به خاطر مشکلات منطقه و همچنین تغییر پیمانکار روند پیشرفت آن آنطور که پیش بینی شده بود پیش نرفت.

مالکی نژاد عنوان داشت: همچنین یکی از سالن های ورزشی در بوستان نجمه برای خواهران پیش بینی شده بود که که با مشکلات فنی مواجه شد که مشکلات آن در حال پیگیری است با برطرف شدن مشکلات فنی   این ورزشگاه برای بانوان ساخته شده  است و به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: همچنین بحث زمین های روباز در بوستان ها را سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با مناطق شهرداری تنظیم کرده‌اند و قرار است این زمین های روباز توسط مناطق اجرا شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: جانمایی زمین های روباز در مناطق شهرداری قم انجام شده است حدوداً ۲۵ زمین روباز پیش بینی شده است که  تعدادی زمین روباز  اکنون مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است و این 25 زمین جدیدا در نظر گرفته شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا،, قم فردا،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه