اخبار داغ

فرماندار خانمیرزا:

جاری‌شدن سیل در شهرستان خانمیرزا خسارت بیش از ۱۳۱ میلیاردی را به جای گذاشت

جاری‌شدن سیل در شهرستان خانمیرزا خسارت بیش از ۱۳۱ میلیاردی را به جای گذاشت
یوسف مرادی گفت: سیلی که هفته گذشته در شهرستان خانمیرزا جاری شده بود ۱۳۱ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال خسارت به این شهرستان زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه خسارت 131 میلیارد و 245 میلیون ریال شهرستان خانمیرزا به بخش‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری و امور عشایر وارد شده است تصریح کرد: از این میزان خسارت ۱۸ میلیارد ریال به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: مجموع خسارت‌ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ناشی از جاری‌شدن سیل در شهرستان خانمیرزا ۴۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال بوده است که از این مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال مربوط به مسکن شهری و روستایی و ۲۰ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال مختص معابر و بنا‌های روستایی است.

مرادی عنوان کرد: خسارت حوزه جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا در این سیل ۴۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال است که از این مبلغ ۳۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال به بخش زراعی و باغی، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به دام و طیور و ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ماشین‌آلات، ادوات و ساختمان‌های کشاورزی اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر ۱۰ میلیارد ریال خسارت به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های آبخیزداری زیرمجموعه منابع‌طبیعی و آبخیزداری و همچنین ۱۶ میلیارد ریال خسارت به بخش امور عشایر شهرستان خانمیرزا وارد شد بیان داشت: از این میزان ۱۳ میلیارد ریال مختص راه‌های عشایری و سه میلیارد ریال مربوط به بخش دام و عشایری است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه