اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک:

درصد درگیری کودکان به سویه جدید کرونا بسیار بیشتر است/ شرایط ابتلا و فوتی‌های کرونا در محلات نگران‌کننده است

درصد درگیری کودکان به سویه جدید کرونا بسیار بیشتر است/ شرایط ابتلا و فوتی‌های کرونا در محلات نگران‌کننده است
جمالیان گفت: درصد درگیری کودکان به سویه جدید کرونا بسیار بیشتر از سویه‌های دیگر است و در صورت سهل‌انگاری فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر در استان اتفاق می‌افتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی گفت: مصلی بیت‌المقدس اراک به عنوان بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان مرکزی و حتی کشور با ۲۰ جایگاه از امروز سوم مرداد ماه آغاز شد و در هر ساعت یک‌هزار نفر در این مرکز واکسینه می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

جمالیان اظهار کرد: درست از زمانی که استان مرکزی وارد شرایط قرمز شد، مراسمات عروسی بیشتر به چشم می‌خورد و از طرفی پارک‌ها و فضاهای عمومی استان تا ساعات پایانی شب‌ها مملو از جمعیت است.

,

وی ادامه داد: درصد درگیری کودکان به سویه جدید کرونا بسیار بیشتر از سویه‌های دیگر است و در صورت سهل‌انگاری فاجعه‌ای جبران ناپذیر در استان اتفاق می‌افتد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: شرایط ابتلا و فوتی‌های کرونا در شهرستان محلات نگران‌کننده است و فرماندار این شهرستان و ستاد مدیریت بیماری کرونا استان برای جلوگیری از افزایش میزان مبتلایان برنامه‌ریزی کنند.

,

جمالیان افزود: تاکنون سنین ۸۰ درصد به بالا ۷۹ درصد، ۷۵تا ۷۹ سال ۸۴ درصد، ۷۰ تا ۷۴ سال ۸۳ درصد، ۶۵ تا ۶۹ سال ۷۶ درصد و ۶۰ تا ۶۵ درصد هم ۶۴ درصد در استان مرکزی واکسینه شده‌اند.

,

شمار موارد بستری کرونا در هفته چهارم تیرماه ۱۶ درصد رشد داشته است

, شمار موارد بستری کرونا در هفته چهارم تیرماه ۱۶ درصد رشد داشته است, شمار موارد بستری کرونا در هفته چهارم تیرماه ۱۶ درصد رشد داشته است,

علیمحمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی در هفته چهارم تیرماه ۲ هزار و ۷۱ مورد گزارش شد که نسبت به هفته سوم همین ماه تغییری نداشته است.

,

علیمحمدی اظهار کرد: شمار موارد بستری کرونا نیز از ۱۷۴ مورد در هفته سوم تیرماه به ۲۰۲ مورد در هفته چهارم رسید که ۱۶ درصد رشد داشته است.

,

وی ادامه داد: موارد سرپایی کرونا در هفته چهارم استان مرکزی یک‌هزار و ۸۶۹ مورد گزارش شد که نسبت به هفته سوم همین ماه ۲ درصد کاهش داشته است.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هفته چهارم تیرماه ۲۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که نسبت به هفته سوم تیر ۸۵ درصد افزایش داشته است.

,

وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته چهارم تیرماه جاری، ۱۴۰ هزار و ۳۴۳ ۱۲۹ مورد رپیت تست در استان مرکزی انجام شده که۲۳ هزار و ۲۹۷ مورد آن مثبت اعلام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه