اخبار داغ

مدیر امور آب و فاضلاب سرخس مطرح کرد:

تامین روزانه آب شرب روستای شورلق سرخس با تانکر/ ۲۰ روستای سرخس با تنش آبی مواجه هستند

تامین روزانه آب شرب روستای شورلق سرخس با تانکر/ ۲۰ روستای سرخس با تنش آبی مواجه هستند
پوروحدتی گفت: روستای شورلق شهرستان سرخس یکی از روستاهای دارای تنش آبی این شهرستان است که روزانه با تانکر تامین آب شرب این روستا انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر پور وحدتی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به اینکه مشکلی در تامین آب شرب روستای شورلق نداریم، اظهار کرد: روستای شورلق شهرستان سرخس یکی از روستاهای دارای تنش آبی این شهرستان است که روزانه با تانکر تامین آب شرب این روستا انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: برای تامین آب شرب روستای شورلق با هماهنگی که با منطقه ویژه اقتصادی سرخس داشتیم، روزانه 33 هزار لیتر آب از این منطقه به وسیله تانکر به این روستا آبرسانی انجام می‌شود.

,

پور وحدتی در پاسخ به مطالبه مردم این روستا درباره بحران آب شرب بیان کرد: خط انتقال آب شرب روستای شورلق حدود سه ماه است که به علت کاهش بارندگی‌ها با مشکل مواجه شده، به همین دلیل آبرسانی روزانه به این روستا توسط تانکر در دستور کار است.

,

مدیر امور آب و فاضلاب سرخس با تاکید بر اینکه متولی توزیع آب در روستاها دهیاران هستند، تصریح کرد: در حال حاضر 20 روستا در شهرستان سرخس با تنش آبی مواجه هستند که 13 روستا مشکل آب شربشان مرتفع شده و 7 روستا نیز روزانه با تانکر آبرسانی می‌شود؛ ضمن اینکه اگر مشکل فنی در خط انتقال این 13 روستا هم داشته باشیم، آبرسانی به این روستاها توسط تانکر انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه