اخبار داغ

استاندار زنجان مطرح کرد

دستور تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان

دستور تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان
حقیقی استاندار زنجان گفت: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور تخصیص 300 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان را داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به روند اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین اظهار کرد: سال گذشته برای این پروژه 200 میلیارد تومان و امسال نیز 150 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه حجم کاری که برای پیشرفت پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین انجام شده بالای 2500 میلیارد تومان ارزش دارد تصریح کرد: 106 کیلومتر از مسیر دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین ریل گذاری شده است.

,

استاندار زنجان عنوان کرد: تا اتمام این پروژه بخش کوچکی مانده که امیدواریم این بخش نیز به اتمام برسد و شاهد افتتاح این پروژه در استان زنجان باشیم.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در آستانه افتتاح قرار دارد افزود: در حال حاضر تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا این ورزشگاه به مرحله بهره‌برداری برسد.

,

حقیقی با بیان اینکه سال گذشته درخواست تشکیل تیم دسته 2 را به رئیس سابق فدراسیون فوتبال داده بودیم افزود: این موضوع را دنبال می‌کنیم و امیدواریم با افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری یک تیمی هم برای استان زنجان داشته باشیم.

,

وی با اشاره به پایین بودن مرکز جراحی شهرستان خرمدره نسبت به مراجعات مردمی افزود: بیمارستان شهرستان خرمدره جوابگوی مراجعات منطقه نیست.

,

استاندار زنجان ابراز کرد: ساختمان دانشگاه پیام نور خرمدره به دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران واگذار شده تا حجم مراجعات به بیمارستان خرمدره کاهش یابد.

,

وی با اشاره به اجرای طرح سبزه میدان زنجان گفت: امسال 5 میلیارد تومان اعتبار به پروژه سبزه میدان زنجان اختصاص داده شد.

,

حقیقی از اخذ دو میلیارد تومان برای کنگره شهدا خبرداد و افزود: دستور اخذ 300 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان نیز توسط نوبخت داده شد.

,

وی با اشاره به مشکلات بازار فرش استان زنجان عنوان کرد: باید تلاش شود تا صادرات فرش در استان زنجان اتفاق بیفتد چرا که فرش استان زنجان بنام سایر استانها صادر می‌شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت سند آمایش استان زنجان افزود: مدیران می‌توانند با استفاده از این سند برای توسعه آینده استان افقی روشن ترسیم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه