اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی درگذشت رئیس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

وزیر راه و شهرسازی درگذشت رئیس بنیاد مسکن را تسلیت گفت
وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این پیام آمده است:‌إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ؛ هنوز باور نداریم خون دل در فراق ابدی نازنینی بر زبان قلم جاری می‌کنیم، که دوستی با او، مایه مباهات بود و مصاحبت با او موجب شکوفایی و در خلوت تلخ خویش، خاطرات شیرین آن عزیز سفر کرده را مرور می‌کنیم؛ تا آرام آرام باور کنیم میعادگاه ابدی ما، سرای آخرت است.
,
 
,
در ادامه پیام اسلامی آمده است: درگذشت مدیر متعهد و توانمند، فردی خدوم و انقلابی جناب آقای مهندس علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که عمر شریف خویش را در خدمت به محرومان و حضور در مناطق کم برخوردار و حضور در میدان بحران‌های طبیعی برای رفع آلام مردم در سراسر کشور سپری نمود، موجب تأسف و تألم خاطر عمیق شد، وی از جمله مدیران جهادی، کاردان و سختکوشی بود که در دوران مسئولیت خویش همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت به شهروندان محروم از داشتن سرپناه، مناطق دور و کم برخوردار کشور و زلزله و سیل زدگان کشور بود.
,
 
,
در بخش دیگری از پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است: زحمات و آثار ارزشمند تلاش‌های ایشان در سنگر مدیریت و در مسیر خدمت به شهروندان برای همیشه در اذهان مردم شریف در مناطق مختلف ایران به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند و ان شاء الله خداوند متعال آن مرحوم را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد.
,
 
,
در پایان پیام اسلامی آمده است: ضمن همدردی، خود را شریک این اندوه بزرگ می‌دانم و فراق ابدی آن مرحوم را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم آن مرحوم، کارکنان بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی ، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.
,
 
,
علی‌رضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به علت ابتلا به بیماری کرونا شب گذشته دار فانی را وداع گفت.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه