اخبار داغ

پور ابراهیمی:

انتصاب رئیس سازمان بورس در چارچوب قانون انجام نشده است/ ارائه طرح اصلاح قانون بازار سرمایه به صحن مجلس

انتصاب رئیس سازمان بورس در چارچوب قانون انجام نشده است/ ارائه طرح اصلاح قانون بازار سرمایه به صحن مجلس
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارائه طرح اصلاح قانون بازار سرمایه کشور در شهریور ماه در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس در چارچوب ضوابط و مقررات موجود قانونی انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش این کمیسیون درباره مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، فردا در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی  افزود: در این گزارش تصریح شده است انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس در چارچوب ضوابط و مقررات موجود قانونی انجام نشده است، در صورت تصویب این گزارش در جلسه علنی فردا؛ این موضوع برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد.
,
 
,
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: به دلیل وجود ۵۰ میلیون سهامدار در کشور، شرایطی ایجاد شده که هم برای اداره و مدیریت سازمان بورس و هم قوانین و مقررات آن، باید تصمیمات فنی و کارشناسی اتخاذ شود.
,
 
,
وی همچنین از ارائه طرح اصلاح قانون بازار سرمایه کشور در شهریور ماه در صحن علنی خبر داد و گفت: هم اکنون این طرح در کمیسیون در حال نهایی شدن است، امیدواریم با بررسی و تصویب آن در صحن علنی بتوانیم ضمن بروزرسانی قانون بازار سرمایه، با همکاری دولت جدید و در راستای خدمت به مردم و سهامداران آن را عملیاتی کنیم.
,
 
,
پورابراهیمی از ارائه گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رمزارز‌ها در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس نیز خبر داد و گفت: رمزارز‌ها پدیده مشهود و غیرقابل انکار پیرامون فضای اقتصادی کشور است و کمیسیون اقتصادی برای نحوه مدیریت آن ورود کرده است.
,
 
,
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین گفت: هدف ما استفاده از نقاط قوت این پدیده به نفع اقتصاد ملی و نیز به حداقل رساندن نقاط ضعف این پدیده است.
,
 
,
انتهای پیام
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه