اخبار داغ

در چند هفته اخیر؛

قیمت سیمان پروژه‌های عمرانی و کارگاه‌های تولیدی لنده را تعطیل کرد+تصاویر

قیمت سیمان پروژه‌های عمرانی و کارگاه‌های تولیدی لنده را تعطیل کرد+تصاویر
گرانی و کمبود سیمان در چند هفته گذشته باعث اختلال در سطح بازار و تعطیلی پروژه‌های عمرانی و کارگاه‌های تولیدی تیرچه و بلوکی و بیکاری کارگران در شهرستان‌ لنده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، ساخت و ساز به عنوان یکی از مهمترین عوامل توسعه در حوزه‌های زیرساختی در شهر‌ها و روستا‌ها محسوب می‌شود که این ساخت و ساز‌ها در پروژه‌های عمرانی و مسکونی می‌تواند عامل پیشرفت جامعه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

توجه به تهیه مصالح برای پروژه‌های عمرانی و شرکت‌ها و کارگاه‌های خدمات‌رسان در امر ساخت و ساز یکی از نیاز‌های مهمی است که باید متولیان امر نسبت به تامین و توزیع آن برای جلوگیری از تعطیلی آنان فراهیم کنند.

,

گرانی یک ماهه سیمان و سایر مصالح ساختمانی باعث شده است تا برخی از پروژه‌های عمرانی در شهر‌های همانند لنده با چالش‌های اساسی مواجه شوند و کارگاه‌های تیرچه و بلوکی نیز در آستانه تعطیلی قرارگیرند.
 

,
,

, ,

پروسه جدید تامین سیمان توسط عاملین توزیع و بورسی شدن سیمان یکی از مهمترین عوامل افزایش قیمت سیمان در یک ماهه اخیر شده است به طوری که قیمت سیمان امروز به ۴۵ تا ۶۵ هزار تومان در هر پاکت ۵۰کیلویی رسیده است.

,

گرانی سیمان و کمبود آن باعث تعطیلی کارگاه‌های تولیدی تیرچه و بلوک و روند ساخت و ساز و بیکاری هزاران نفر در سطح شهر‌های مختلف شده است که علاوه بر بیکاری باعث تعطیلی پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی نیز شده است.
 

,
,

, ,

بدون شک ادامه این روند باعث ورشکستگی صاحبان مشاغل تولیدی و تعطیلی هزاران نفر کارگر و بنا در سطح شهر‌ها و اختلال شدید در روند ساخت و ساز‌ها خواهد شد.

از طرفی دیگر نبود نظارت بر قیمت‌ها و رهاشدگی بازار به حال خود یکی دیگر از مواردی و چالش‌های است که امروزه در همه حوزه‌ها با آن مواجه هستیم.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه