اخبار داغ

خداداد افشاریان بین کرد؛

فروغی نور المپیک توکیو است

فروغی نور المپیک توکیو است
سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران با تبریک کسب مدال طلا و شکستن رکورد المپیک توسط جواد فروغی گفت: فروغی نور المپیک توکیو هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد افشاریان در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه شهرت آقای فروغی  و کسب اولین مدال المپیکی کشور با هم سنخیت مبارکی دارند گفت: این شاهکار بزرگی است در رشته ای که حرف برای گفتن نداشته ایم اینگونه بدرخشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

او اذعان داشت این پیروزی را صمیمانه به این قهرمان ملی ومردم ایران تبریک می گویم و برای سایر ورزشکاران المیکی میهنم دعا می کنم که این چنین روشنایی بخش المپیک باشند و پرچم مقدس ایران را بالا ببرند.

,

افشاران در پایان گفت: جواد فروغی جنس تمام عیار المپیک توکیو هست چرا که او مدافع سلامت، قاری برجسته قرانی و سرباز وطن است .

, ،,

جواد فروغی تنها نماینده ایران در فینال ماده تپانچه بادی ۱۰ متر مردان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شگفتی ساز شد و به مدال طلا رسید تا نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در بازیهای المپیک به نام او ثبت شود.

این نخستین مدال المپیک در تاریخ تیراندازی ایران است که توسط فروغی بدست آمد.  او پیش از این در مرحله مقدماتی با امتیاز ۵۸۰.۲۵ و قرارگیری در رده پنجم به فینال این ماده راه پیدا کرده بود.

,
,
,

فروغی بزرگترین ورزشکار کاروان ایران، دارای سه فرزند و پرستار است. این ورزشکار ۴۱ ساله و ایلامی بعد از کسب مدال طلا سجده شکر بر جای گذاشت و سایر ورزشکاران به او تبریک گفتند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه