اخبار داغ

پیگیری‌های رسانه‌ای نتیجه داد؛

کمیته بررسی نحوه واگذاری املاک در سال ۹۹ به برخی از مدیران منطقه آزاد قشم تشکیل شد

کمیته بررسی نحوه واگذاری املاک در سال ۹۹ به برخی از مدیران منطقه آزاد قشم تشکیل شد
مدیر بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از پیگیری نحوه واگذاری املاک در سال ۹۹ در سطح این جزیره خبر داد و گفت: به دستور مدیرعامل سازمان، کمیته بررسی نحوه واگذاری املاک به برخی از مدیران در این جزیره تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی شاملو مدیر بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر اظهار کرد؛ با توجه به گزارش ها و مباحثی که اخیراً در فضای مجازی در خصوص واگذاری املاک در سال ۱۳۹۹ به برخی از مدیران مطرح و موجب ایجاد فضای تشویش و نگرانی در بین مردم عزتمند جزیره قشم گردیده، خبر از تشکیل کمیته بررسی نحوه واگذاری املاک به برخی از مدیران به دستور مدیر عامل محترم سازمان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شاملو با اشاره به ایجاد فضای نگران‌کننده در بین قشم وندان گفت: دکتر درویش پور مدیرعامل محترم سازمان همواره در تمام جلسات و مجامع عنوان می‌نمایند؛ حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه باید سرلوحه کاری مدیران باشد و خودشان نیز در عین تلاش شبانه‌روزی در جهت پیشبرد امور سازمان، توسعه جزیره قشم و رضایتمندی و خدمت به مردم ، حفظ سلامت، رعایت قوانین و مقررات و ضوابط را در همه امور در جهت شفافیت و جلوگیری از فساد و تبعیض برای همه مدیران امری واجب می‌دانند.

,

وی افزود مدیرعامل سازمان به محض اطلاع از اخبار واگذاری ها در فضای مجازی در روزهای گذشته، به فوریت دستور تشکیل هیاتی مرکّب از مدیر کل حراست سازمان مدیر بازرسی، نظارت و ارزشیابی عملکرد و مشاور حقوقی مدیرعامل را جهت بررسی دقیق و موشکافانه موضوع صادر نمودند.

,

مدیر بازرسی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد؛ تیم مذکور با مسئولیت مشاور حقوقی مدیرعامل در حال بررسی همه ابعاد شکلی، ماهیتی و صحت و سقم موضوع بوده و به یاری خداوند متعال به زودی نتایج آن به استحضار عموم مردم بزرگوار جزیره‌ قشم خواهد رسید.

,

شاملو افزود: طبق دستور مدیرعامل محترم سازمان تمامی پرونده ها مورد بررسی مجدد قرار گرفته و ضمن حفظ آبروی افراد، در هر موردی اگر ذره‌ای تخطی از قانون و ضوابط صورت گرفته باشد اقدام قانونی از جمله اقاله، فسخ و معرفی متخلفان به دستگاه قضایی صورت خواهد پذیرفت.

,

شایان به ذکر است شبکه اطلاع رسانی هرمز در روزهای اخیر در خصوص تخلف و ایجاد رانت اداری با موضوع نحوه واگذاری زمین های مسکونی شهرک گلستان جزیره قشم گزارش هایی را به صورت مستند منتشر کرده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه