اخبار داغ

بیت‌کوین ۹۰۰ دلار بالا رفت/ روز نسبتا سبز بازار بقیه ارزهای مجازی

بیت‌کوین ۹۰۰ دلار بالا رفت/ روز نسبتا سبز بازار بقیه ارزهای مجازی
قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی ۲.۸ درصد رشد کرد و نسبت به دیروز ۹۰۰ دلار افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی و در حالی که قیمت بیت کوین دیروز همین موقع ۳۳ هزار و ۷۰۰ دلار بود، امروز با ۲.۸ درصد رشد به ۳۴ هزار و ۶۱۷ دلار رسید. این قیمت نسبت به هفته پیش ۹ درصد رشد کرده و ارزش کل بازار جهانی بیت کوین را به مرز ۶۵۰ میلیارد دلار رسانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۹ هزار بیت کوین به ارزش ۲۰ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم هم‌اکنون به ۱۸ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۴۳ واحد رسیده است.
,
 
,
اتریوم نیز ۲ درصد بالا رفت و به ۲۱۶۸ دلار رسید. باینانس کوین اما تغییر چندانی نسبت به دیروز نداشت و هم اکنون ۳۰۲ دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو ۲.۱ درصد رشد کرد و ۱.۲۳ دلار دست به دست می‌شود.
,
 
,
ریپل اما تقریبا در همان قیمت دیروز ۶۰ سنت در حال جابجا شدن است. دوج کوین رویکرد بیت کوین را در پیش گرفت و ۲.۳ درصد بالا رفت و هم اکنون ۱۹ سنت داد و ستد می‌شود.
,
 
,
به طور کلی ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده و به ۱۴۰۷ میلیارد دلار رسیده است. در همین مدت ۷۰ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده و تعداد ارزهای مجازی جهان به ۱۱ هزار و ۵۰ رقم رسیده است.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه