اخبار داغ

ورزشکار البرزی مطرح کرد:

مدال تاریخی فروغی؛ مرهمی بر دردهای مردم در شرایط کرونا بود/ مسئولین فقط در زمان پیروزی در کنار ورزشکاران نباشند

مدال تاریخی فروغی؛ مرهمی بر دردهای مردم در شرایط کرونا بود/ مسئولین فقط در زمان پیروزی در کنار ورزشکاران نباشند
علی حسینی گفت: مسئولین فقط در زمان پیروزی در کنار ورزشکاران نباشند. احترام جالب توجه جواد فروغی به پرچم ایران هنگام اهتزاز در سالن بازی‌های المپیک توکیو نیز قابل تقدیر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی حسینی از ورزشکاران نوجوانی است که در مسابقات دومیدانی نوجوانان البرزی برگزیده شده و سالهاست در این ورزش خوش درخشیده است. وی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: گرفتن مدال طلای المپیک در زمینه تیراندازی برای اولین بار توسط جواد فروغی افتخار بزرگی برای کشور ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , تیتریک,

وی ادامه داد: تمرینات ورزشی در شرایط کرونا به شدت سخت بود و ورزشکاران باید قرنطینه می‌بودند تا بتوانند تمرین کنند.

,

این ورزشکار استانی افزود: من خودم حرفه ای ورزش می کنم و در شرایط کرونا برای آمادگی در مسابقات منطقه ای، ماه ها خانواده خود را ندیدم.

,

حسینی تصریح کرد: مدال تیراندازی جواد فروغی بسیار ارزشمند و تاریخی است زیرا در شرایطی که کشور شرایط سخت شکست کرونا را می گذراند، مرهمی بر دردهای مردم بود.

,

وی افزود: از طرفی این اولین مدال المپیک ایران در توکیو است که این خود بسیار گرانبهاست و مسئولین امر باید قدردان ورزشکاران باشند.

,

این ورزشکار استانی گفت: ورزشکاران کاملا دلی کار می کنند زیرا می دانم که غیر از ورزش فوتبال وضعیت بقیه ورزشکاران از نظر مالی و معیشتی رضایت بخش نیست و علاقه است که این ورزشکاران را سرپا نگه داشته است.

,

حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: این مدل تاریخی در زمان کرونا ثبت شده که جا دارد از این ورزشکار عزیز تشکر کنیم و مسئولین فقط در زمان پیروزی در کنار ورزشکاران نباشند.؛ احترام جالب توجه جواد فروغی به پرچم ایران هنگام اهتزاز در سالن بازی‌های المپیک توکیو نیز قابل تقدیر بود.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه