اخبار داغ

اولین تصویر از واکین فینیکس در «بلوار ناامیدی»

اولین تصویر از واکین فینیکس در «بلوار ناامیدی»
واکین فینیکس که برای نقش جوکر برنده جایزه اسکار شده در فیلم سینمایی بلوار نا امیدی نقش آفرینی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مایکل پوزی، استیون مک‌کینلی هندرسون، هیلی اسکوایرز، مایکل گاندولفینی و زویی لیستر-جونز به فیلم «بلوار ناامیدی» (Disappointment Blvd) به کارگردانی آری استر و بازی واکین فینیکس ملحق شدند. استودیوی A۲۴ اوایل سال ۲۰۲۱ امتیاز تولید و پخش این فیلم را خریداری کرد. دیگر بازیگران فیلم ایمی رایان، کایل راجرز، پتی لوپون و نیتان لین خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تازه‌ترین اثر کارگردان «موروثی» (Hereditary) و «میدسامر» (Midsommar) «پرتره‌ای صمیمانه و به گستردگی چند دهه برای یکی از موفق‌ترین کارآفرینان تاریخ» توصیف شده است. استر با کمپانی اسکوور پگ از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود.

,

«بلوار ناامیدی» اولین فیلم بلند واکین فینیکس فینیکس پس از «جوکر» است که در سال ۲۰۲۰ اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به همراه آورد. پیش از اسکار، او در فیلم جدیدمایک مایلز به نام «C’mon C’mon» ، دیگر فیلم استودیوی A۲۴ ظاهر شده بود. فیلم مایلز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما ممکن است در جشنواره های فیلم در پاییز آینده اکران شود.

,

, ,

استر تابستان سال گذشته در مصاحبه‌ای در دانشگاه سانتا باربارا گفته بود که فیلم جدیدش یک «کمدی کابوس‌وار» خواهد بود. استر در آن زمان ادعا کرد که نگارش فیلمنامه تازه خود را به پایان رسانده است. او گفت: «تمام چیزی که می‌دانم این است که یک فیلم چهار ساعته است.» در حال حاضر معلوم نیست که آن کمدی کابوس‌وار «بلوار ناامیدی» است یا خیر.

,

فینیکس پس از این پروژه در  فیلو «توشه» (Kitbag) به کارگردانی ریدلی اسکات در نقش «ناپلئون بناپارت» مقابل دوربین خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه