اخبار داغ

استاندار قزوین تاکید کرد؛

هیچ نیرویی در شرکت تولی‌پرس تعدیل نشده است

هیچ نیرویی در شرکت تولی‌پرس تعدیل نشده است
هدایت‌الله جمالی‌پور گفت: در شرایط بحران تحریم موجود، هیچ نیرویی در شرکت تولی‌پرس تعدیل نشده و حقوق کارگران کاملا پرداخت شده است اما این شرکت از دو سال پیش با مشکلاتی روبه‌رو داشته است که بخشی از حساب‌های بانکی آن بسته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر امروز در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین اظهار کرد: در شرایط فعلی اقتصادی کشور لازم است مدیران برای حل مشکلات تلاش و چاره‌اندیشی کنند و عدم تحقق این امر می‌تواند به بیکاری کارگران و بروز مشکلات منجر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   صبح قزوین،,

وی صنعتگران و فعالان بخش اقتصادی را در شرایط موجود به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی عنوان کرد و افزود: برای بهبود شرایط موجود و حل مشکلات لازم است مدیران توان و تلاش لازم را انجام دهند.

استاندار قزوین ادامه داد: هیئت خبرگان بانکی به عنوان مرجع قانونی رسیدگی به اختلافات بانکی بوده و براین اساس تمام بانک‌ها باید مصوبات آن را اجرا کنند.

جمالی‌پور یادآور شد: برای حل مشکلات هلدینگ داروگر لازم است یک کمیته تشکیل شود و محوریت آن با معاون اقتصادی استاندار، مدیر کل اقتصاد و دارایی، مدیر کل امور دارایی استان و دستگاه‌های مرتبط باشد.

تولی‌پرس یک برند ملی است و باید مشکلات آن حل شود

عزیزالله افضلی در این جلسه عنوان کرد: تمام توان خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان به کار گرفته و سعی می‌کنیم از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این زمینه به بهترین روش مناسب استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان سمت استان قزوین به مشکلات واحد هلدینگ داروگر پرداخت و عنوان کرد: تولی پرس یک برند ملی در استان محسوب می‌شود که می‌طلبد نگاه ملی برای حل مشکلات آن درنظر گرفته شود.

لزوم اجرای مصوبات هیئت خبرگان بانکی توسط بانک‌ها

عیسی قبادی نیز در این جلسه بیان کرد: هیئت خبرگان بانکی به لحاظ قانون از سوی بانک مرکزی منصوب شده‌اند که داوری موارد اختلافات بانکی را بر عهده دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به وظیفه بانک‌ها در رای هیئت خبرگان بانکی مطرح کرد: تمام بانک‌ها نسبت به پذیرش رای این هیئت موظفند چرا که اعضای حاضر در هیئت از جنس بانکها محسوب می‌شوند.

وی افزود: بانک‌ها باید درخصوص حکمی که در هیئت خبرگان بانکی صادر شده، همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا بتوان به موفقیت رسید.

گفتنی است در این جلسه مشکلات واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی از جمله شرکت ویتانا، کشت و صنعت نیک پارس، شرکت کاشی ارم چهلستون، هلدینگ داروگر(بسته‌بندی البرز و تولی‌پرس)، شرکت شاهین طلائی،  شرکت هونام سفال، در زمینه تعلیق چک برگشتی، پرداخت تسهیلات، واگذاری زمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یادآور می‌شود، مشکلات واحد هلدینگ داروگر (بسته‌بندی البرز و تولی‌پرس) در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. در شرایط بحران تحریم موجود، هیچ نیرویی در شرکت تولی‌پرس تعدیل نشده و حقوق کارگران کاملا پرداخت شده است اما این شرکت از دو سال پیش با مشکلاتی روبه‌رو داشته است که بخشی از حساب‌های بانکی آن بسته شده است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
, تولی‌پرس یک برند ملی است و باید مشکلات آن حل شود, تولی‌پرس یک برند ملی است و باید مشکلات آن حل شود,
,
,
,
,
,
, لزوم اجرای مصوبات هیئت خبرگان بانکی توسط بانک‌ها, لزوم اجرای مصوبات هیئت خبرگان بانکی توسط بانک‌ها,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه