اخبار داغ

کشتی گیر البرزی و دارنده ۴ مدال طلای جهان:

مردم با طلای المپیکی جواد فروغی و اهتزاز پرچم ایران، تنگناهای اقتصادی و معیشتی را از یاد بردند/ حمایت مسئولین؛ ضامن توسعه ورزش قهرمانی در کشور

مردم با طلای المپیکی جواد فروغی و اهتزاز پرچم ایران، تنگناهای اقتصادی و معیشتی را از یاد بردند/ حمایت مسئولین؛ ضامن توسعه ورزش قهرمانی در کشور
ابراهیم جوادی گفت: قهرمانی جوانان ایرانی مشکلات اقتصادی و اجتماعی را هر چند کوتاه اما از ذهن مردم ایران پاک می کند و آنها را به داشتن چنین سرمایه های انسانی دلگرم خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ قهرمان البرزی و دارنده چهار مدال طلای جهان درباره مدال آوری جواد فروغی در المپیک توکیو، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ورزشکاری که برای ایران در عرصه های جهانی افتخارآفرینی می کند رضایت مندی و نشاط عمومی را به ارمغان می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
ابراهیم جوادی با اشاره به اینکه کسب مدال فارغ از هر رشته ای، با توجه به اینکه درخشش نام ایران را به دنبال دارد ارزشمند است، افزود: به ثمر رسیدن هدف وررشکاران و به اهتزار درآمدن پرچم ایران بالاترین افتخاری است که یک ورزشکار با رفتن روی سکو می تواند به نام کشورش رقم بزند.
,
 
,
وی اظهار داشت: مسئولین باید زیرساخت های ورزش ایران را به گونه ای فراهم کنند که ورزشکاران ایرانی در هر رشته ای حرف برای گفتن داشته باشند. زنده کردن نام پهلوانانی چون تختی مشوقی جوانان خواهد بود اما مدیران ورزش وظیفه دارند اخلاق چنین ورزشکارانی را در فضای کنونی اشاعه دهند.
,
 
,
جوادی تصریح کرد: عدم حمایت مسئولین از ورزشکاران آنها را برای حضور در آوردهای جهانی مایوس خواهد کرد، توسعه وررش در تمامی رشته ها می تواند فضای رقابتی را ایجاد کرده و ورزشکاران ایرانی را مهیای حضور در عرصه های مختلف جهان کند.
,
 
,
وی گفت: قهرمانی جوانان ایرانی مشکلات اقتصادی و اجتماعی را هر چند کوتاه اما از ذهن مردم ایران پاک می کند و آنها را به داشتن چنین سرمایه های انسانی دلگرم خواهد کرد. البته استعدادیابی نوجوانان برای مشخص شدک مسیر ورزشی آنها جامعه کنونی را از آسیب های مختلف می رهاند.
,
 
,
جوادی افزود: امروز اگر نوجوانان ما‌ نظاره گر درخشش جوانانی چون فروغی در المپیک باشند برای قدم گذاشتن در راه ورزش مصمم تر خواهند شد اما فراهم شدن فضا برای رشد استعدادها نیازمند هنرمندی و اهتمام مسئولین است.
,
 
,
این قهرمان البرزی در خاتمه خاطرنشان داشت: پرورش استعدادها در نوجوانی ضامن توسعه ورزش کشور در آینده و استمرار قهرمانی ورزشکاران است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه