اخبار داغ

ملی پوش تیراندازی :

بعد از پیروزی فروغی، خودم را در جایگاه المپیک دیدم/ چراغ مسیر المپیک برای تپانچه زن های ایران روشن شد

بعد از پیروزی فروغی، خودم را در جایگاه المپیک دیدم/ چراغ مسیر المپیک برای تپانچه زن های ایران روشن شد
فاطمه قدرت آبادی آرامش جواد فروغی در مسابقات المپیک را الگویی برای ورزشکاران دانست و گفت:با کسب مدال المپیک توسط فروغی،چراغ مسیر المپیک برای تپانچه زن های ایران روشن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه قدرت آبادی بانوی ملی‌پوش تیراندازی با تپانچه کشورمان در گفتگو با خبرنگار مرآت با ابراز خرسندی از پیروزی پر افتخار آقای جواد فروغی در مسابقات المپیک، گفت: با کسب اولین مدال المپیک توسط یک ایرانی اتفاق تاریخی در تپانچه بروز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاطمه قدرت آبادی بانوی ملی‌پوش تیراندازی با تپانچه کشورمان در گفتگو با خبرنگار , مرآت,  با ابراز خرسندی از پیروزی پر افتخار آقای جواد فروغی در مسابقات المپیک، گفت: با کسب اولین مدال المپیک توسط یک ایرانی اتفاق تاریخی در تپانچه بروز کرد.,

قدرت آبادی با اشاره به اینکه یکی از بزرگ ترین رویداد های ورزشی جهان المپیک است، عنوان کرد: سالیان زیادی است که ورزشکاران تمام تلاششان را برای رسیدن به المپیک می کنند چرا که از آروزهای هر ورزشکاری است که بتواند فقط در این مسابقات شرکت کند.

,

این بانوی ملی پوش با اشاره به اینکه در اردوهای تیم ملی با آقای فروغی باهم تمرین می کردیم، تصریح کرد: فروغی در تیراندازی آرامش فوق العاده ای دارد که آرامشش برای همه تیراندازها درس بزرگی است.

,

وی در خصوص سختی های شرکت در مسابقات المپیک، بیان کرد: در مسابقات المپیک برترین های جهان شرکت می کنند و المپیکی های جهان گلچین شده ها از بهترین ورزشکاران هر کشور هستند.

,

قدرت آبادی با اشاره به رقیب هندی فروغی در مسابقات المپیک، تشریح کرد: این رقیب هندی از نظر سنی خیلی کوچک تر از فروغی است ولی مدل های فراونی را داشته و نام آور بود و در این دوره مقام پایینی را در برابر نماینده ایران کسب کرد.

,

ملی پوش تپانچه استان سمنان در خصوص میزان استانداردهای مسابقات المپیک، خاطر نشان کرد: تمام ضوابط و استانداردهای همه مسابقات جمع می شود و در مسابقات المپیک قرار می گیرد واین برای یک ورزشکار کار را خیلی سخت می کند و فشار روحی زیادی را می آورد که نیاز به تلاش بسیار زیادی برای ورزشکاران برای کسب مدال است.

,

وی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته در رشته تپانچه برادران، المپیکی وجود نداشته است، خاطر نشان کرد: این طلسم توسط فروغی شکسته شد همانطور که سالیان سال بود که ما در کسب سهمیه المپیک متاسفانه در این رشته با دست خالی روبرو بودیم اما این بار در کل تاریخ یک تغییر بزرگ در این ورزش داده شد.

,

قدرت آبادی با بیان اینکه بعداز قطعی شدن پیروزی آقای فروغی در المپیک خود را در آن جایگاه دیدم، تصریح کرد: درست است شاید نتوانم در آن جایگاه قرار بگیرم ولی وقتی دیدم یک هم وطن در این جایگاه قرارگرفته است آن شیرینی پیروز را احساس کردم واین حرکت باعث شد چراغ این مسیر برای سایر ورزشکاران به خصوص خانواده تپانچه روشن شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه