اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد:

سپاه میدان دار عرصه های بزرگ بوده است/۴۸۵ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۲۵۱ میلیارد تومان در هرمزگان توزیع شد

سپاه میدان دار عرصه های بزرگ بوده است/۴۸۵ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۲۵۱ میلیارد تومان در هرمزگان توزیع شد
سردار سالاری با بیان اینکه سپاه و بسیج میدان دار عرصه های بزرگ کشور بوده است، گفت: از ابتدای تاسیس قرارگاه مواسات و همدلی در هرمزگان ۴۸۵ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۲۵۱ میلیارد تومان در هرمزگان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حاشیه برگزاری آیین پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت دهه ولایت و امامت در استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ اظهار کرد: سپاه به عنوان میدان دار و خط شکن عرصه های مختلف کشور در این عرصه نیز بعد از فرمان نورانی حضرت آقا در کنار مردم عزیز و نهادهای حمایتی اقدامات شایسته ای را انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,
 
,
سالای افزود: پس از فرمان نورانی مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی در سال گذشته ،۱۴ مرحله از رزمایش کمک های مواسات و همدلی را تا ابتدای سال جاری داشته ایم و امروز اجرای پانزدهمین مرحله از این رزمایش خدمت رسانی را شاهد هستیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز شاهد اقدام ارزشمندی به همت بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هستیم، ادامه داد: افزون بر اتفاقات سال گذشته توفیقی داشتیم با محوریت امام جمعه معزز شهرستان بندرعباس که هدایت و رهبری قرارگاه را بر عهده داشته اند، در مراحل برگزاری این رزمایش ۴۸۵ هزار بسته معیشتی تقدیم مردم هرمزگان شود.
,
 
,
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: توفیق خادمی این مردم عزیز نصیب همکاران ما شده است و در این مرحله همراه با ایام با برکت و نورانی دهه امامت و ولایت تعداد ۱۱۰ جهیزیه به زوج های جوان هرمزگانی تقدیم می شود.
,
 
,
سالاری همچنین از اهدا ۱۵۰ سری جهیزیه به زوج های جوان هرمزگانی در سال گذشته سخن گفت و ابراز کرد: در سال ۹۸ نیز  توفیق داشتیم که یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نیت  ۱۵۰۰ شهید دفاع مقدس استان هرمزگان تقدیم زوج های جوان نیازمند هرمزگانی کنیم.
,
 
,
وی همچنین با اشاره به اینکه علاوه بر ۱۱۰ جهیزیه ای که به نمایندگی به تعدادی از  زوج های حاضر در این مراسم میمون  تقدیم عزیزان خواهد شد خاطرنشان کرد: این اقدام مقدمه ای برای آغاز مراسم ازدواج و زندگی شان خواهد شد.
,
 
,
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ارزش ریالی تهیه ۴۸۵ هزار بسته معیشتی در ۱۵ مرحله طرح مواسات و همدلی را  بیش از ۲۵۱ میلیارد تومان عنوان کرد که در نوع خودش بی نظیر است.
,
 
,
سالاری حمایت های خیرین و نهادهای حمایتی را در تهیه بسته های معیشتی قدر دانست و گفت: در کنار این کار ارزشمند نیز مردم اقداماتی خود جوش نیز داشته اند.
,
 
,
وی اظهار کرد:  برنامه های متنوع دیگری نیز در دستور کار می باشد که توزیع ۵ هزار بسته لوازم التحریر در این هفته از جمله این اقدامات است.
,
 
,
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: سپاه میدان دار عرصه های بزرگ بوده است و در هر جایی که نیاز به حضور سپاه و بسیج باشد سپاه و بسیج میدان دار و خدمت رسان خواهند بود و امیدواریم  توفیق داشته باشیم که بتوانیم این کار ارزمشند را تا انتهای مسیر ادامه دهیم و دنبال خواهیم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه