اخبار داغ

روح‌الله نعمتیان دارنده مدال جهانی کشتی:

فروغی امیدها را در کاروان جمهوری اسلامی ایران زنده کرد/ اعتقادات و باورهای دینی برگ برنده فروغی در بازی‌ها بود

فروغی امیدها را در کاروان جمهوری اسلامی ایران زنده کرد/ اعتقادات و باورهای دینی برگ برنده فروغی در بازی‌ها بود
دارنده مدال جهانی کشتی آلیش با بیان این که فروغی امیدها را در کاروان جمهوری اسلامی ایران زنده کرد، گفت: اعتقادات و باورهای دینی برگ برنده فروغی در بازی‌ها بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله نعمتیان دارنده مدال جهانی کشتی آلیش در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به کسب اولین مدال کشورمان در بازی های المپیک توسط جواد فروغی اظهار داشت: فروغی در روز اول مسابقات کاری کرد کارستان و توانست برای اولین بار در رشته تیراندازی کاروان جمهوری اسلامی ایران در المپیک را صاحب مدال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: المپیک جای دانه‌درشت‌ها است و در واقع فروغی در این روز بزرگی کرد و توانست مدال طلای این بازی‌ها را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

,

نعمتیان اعتقادات و باورهای دینی این ورزشکار کشورمان را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: یکی از نقاط قوت این ورزشکار ارزنده کشورمان اعتقادات و باورهای دینی بود که اثر خودش را در گذاشت و آرامش مثال‌زدنی این ورزشکار ناشی از همین موضوع بود.

,

وی با بیان این که کشورهای مختلف سال‌ها برای کسب مدال المپیک تلاش می‌کنند، تصریح کرد: قطعاً با سرمایه‌گذاری در رشته‌های پر مدال مانند تیراندازی، دوومیدانی، شنا و شمشیربازی می‌توانیم روی دورقمی و سه‌رقمی شدن مدال‌های المپیک نیز حساب ویژه‌ای باز کنیم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه