اخبار داغ

گزارش تصویری؛

آیین اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در بندرعباس برگزار شد+ تصاویر

آیین اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در بندرعباس برگزار شد+ تصاویر
عصر امروز با حضور برخی از چهره های کشوری و استانی آیین اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج های جوان هرمزگانی در بندرعباس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز عصر امروز با حضور برخی از چهره های کشوری و استانی آیین اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج های جوان هرمزگانی در بندرعباس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این آیین ضمن تبریک اعیاد الهی و ولادت با سعادت امام هادی(ع) خدمت مردم شریف ایران اسلامی اظهار کرد: نسل انقلاب و نیروهای گام دوم انقلاب اسلامی امروز به میمنت ایام فرخنده دهه امامت و ولایت مراسم جشن ازدواج زندگی خودشان را بر مبنای یک ازدواج آسان شکل داده اند و ان شاالله برکات آسان گیری امر ازدواج را در زندگی شان خواهند دید.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: غدیر یک فرهنگ است و یک حادثه نیست، ممکن است ما قصه و تاریخ غدیر را بیان کنیم اما غدیر یک فرهنگی است که جریان اسلام ناب را با خودش هدایت می کند و جلو می برد.

,

وی افزود: غدیر از اعیاد الهی و اعیاد اکبر است، در کشور ما پنجره ای به سوی غدیر باز شد و شعاع نورانی غدیر در ولایت فقیه تبلور یافت و ولایت فقیه شعاعی از نورانیت غدیر است.

,

امام جمعه شهرستان بندرعباس تصریح کرد: امروز هم ما مفتخریم که این شعاع نورانی غدیر یعنی ولایت فقیه را در جامعه بشریت امروز متوجه  شویم و در میان ایده ها و افکار و مدل های مختلفی که دنیا برای حاکمیت سیاسی ارزانی کرده اند، مدل حاکمیت مبنی بر اسلام ناب در جامعه جهانی  با شعاع نورانیت ولایت فقیه تمام جهان را پر کرده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: انظار و نگاه جهانیان به الگویی است که در ایران اسلامی شکل گرفته و توطئه ها و دسیسه ها به خاطر این الگوی مبارک است که در جهان اسلام به عنوان یک الگوی پذیرفته شده، الگوی زر و زور را جمع کند و از این موضوع ترس و واهمه دارند.

,

وی خطاب به نو گل هایی که امروز آغاز زندگی خودشان را با ولایت و اهل بیت جشن گرفته اند، عنوان کرد: آنچه که امروز به عنوان گره آسیب های اجتماعی و سدی در جامعه برای جوانان است، مساله ازدواج های پر خرج است که مانع از ازدواج زود هنگام جوانان می شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: فرهنگ ازدواج آسان را در زندگی امیرمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) دنبال کنید و نگذارید چشم و همچشمی های کاذب زندگی جوانان را تحت تاثیر قرار دهد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه زندگی بر مبنای ازدواج آسان در فرهنگ غدیر به ما تاکید شده است، گفت: خواهش می کنم پدر و مادرهای عزیز زمینه ازدواج آسان را برای فرزندان خود ایجاد کنند.

,

وی با اشاره به اینکه مراسم امروز فرهنگ سازی در امر ازدواج آسان است، خاطرنشان کرد:  می توان با حداقل ها و کمترین مهریه ها زندگی را آغاز کرد، مهریه هرچه بیشتر باشد در زندگی جوانان ما اثر منفی دارد، سعی کنیم سعادت را با مهریه های پایین به ارمغان آوریم.

,

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این آئین اظهار کرد: از ابتدای تاسیس قرارگاه مواسات و همدلی در هرمزگان ۴۸۵ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۲۵۱ میلیارد تومان در هرمزگان توزیع شده است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: سپاه به عنوان میدان دار و خط شکن عرصه های مختلف کشور در این عرصه نیز بعد از فرمان نورانی حضرت آقا در کنار مردم عزیز و نهادهای حمایتی اقدامات شایسته ای را انجام داده است.

,

سالای افزود: پس از فرمان نورانی مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی در سال گذشته ،۱۴ مرحله از رزمایش کمک های مواسات و همدلی را تا ابتدای سال جاری داشته ایم و امروز اجرای پانزدهمین مرحله از این رزمایش خدمت رسانی را شاهد هستیم.

,

وی با بیان اینکه امروز شاهد اقدام ارزشمندی به همت بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هستیم، ادامه داد: افزون بر اتفاقات سال گذشته توفیقی داشتیم با محوریت امام جمعه معزز شهرستان بندرعباس که هدایت و رهبری قرارگاه را بر عهده داشته اند، در مراحل برگزاری این رزمایش ۴۸۵ هزار بسته معیشتی تقدیم مردم هرمزگان شود.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: توفیق خادمی این مردم عزیز نصیب همکاران ما شده است و در این مرحله همراه با ایام با برکت و نورانی دهه امامت و ولایت تعداد ۱۱۰ جهیزیه به زوج های جوان هرمزگانی تقدیم می شود.

,

سالاری همچنین از اهدا ۱۵۰ سری جهیزیه به زوج های جوان هرمزگانی در سال گذشته سخن گفت و ابراز کرد: در سال ۹۸ نیز توفیق داشتیم که یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نیت ۱۵۰۰ شهید دفاع مقدس استان هرمزگان تقدیم زوج های جوان نیازمند هرمزگانی کنیم.

,

سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین اهداء جهیزیه به زوج های جوان هرمزگانی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: لازم می دانم از تمام زحمات مردم و مسئولان این استان که در مراحل مختلف به فکر مستضعفان و محرومین بوده اند و در این راستا کمک های شایانی انجام داده اند تشکر کنم.

,

حزنی با بیان اینکه اگر ما خوشحالی را در جامعه ایجاد کنیم به نفع مردم داری و مردم دوستی خواهد بود، تصریح کرد: در بحث جهیزیه ها همه کارخانجاتی که تعطیل بودند، همگی راه اندازی شده اند و امروز در صنعت لوازم خانگی جمهوری اسلامی  خود کفا هستیم و همه جهیزیه های اهدایی توسط کارگر و کارخانه ایرانی تولید می شود.

,

 

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه