اخبار داغ

قهرمان ووشو جهان:

طلای فروغی در المپیک توکیو در تاریخ ماندگار شد

طلای فروغی در المپیک توکیو در تاریخ ماندگار شد
قهرمان ووشو جهان با اشاره به کسب مدال طلای مسابقات تیراندازی المپیک توکیو توسط جواد فروغی گفت: فروغی، کاری کرد که در تاریخ، ماندگار شد چرا که هم رکورد این رشته را جابه‌جا کرد و هم اولین مدال تاریخ تیراندازی کشور و آن هم از نوع طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: شاید هیچکس حتی خود وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک نیز اصلاً و ابداً فکر نمی‌کردند که جواد فروغی بتواند حتی مدال بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه به همین دلیل هیچکدام از مسئولین در سالن برگزاری مسابقه حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: فروغی، کاری کرد کارستان و فوق‌االعاده ظاهر شد.

,

محمدسیفی افزود: فروغی توانست یک مدال طلای بسیار باارزش به دست آورد و ایرانِ عزیز در روز اول رنکینگ مسابقات در رده اول قرار گرفته بود در حالی که تا آن لحظه هیچ کشوری مدال طلا نگرفته بود.

,

قهرمان ووشو جهان با بیان اینکه کار جواد فروغی در المپیک از بابت کسب مدال طلا فوق‌العاده بود، گفت: روحیه‌ای که فروغی پس از کسب مدال طلا به ورزشکاران ایرانی داد سبب پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان شد.

,

وی افزود: در شرایط کرونایی که مردم از لحاظ روحی و روانی نیز در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برند همین کسب مدال و در ادامه، پیروزی تیم ملی والیبال در برابر لهستان باعث شد که ساعت‌ها موجی از شادی و نشاط در بین مردم ایران جاری شود.

,

محمدسیفی با بیان اینکه از طرف خودم و جامعه ورزش استان زنجان ضمن تبریک به جواد فروغی از این قهرمان عزیز، قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: فروغی، کاری کرد که در تاریخ، ماندگار شد چرا که هم رکورد این رشته را جابه‌جا کرد و هم اولین مدال تاریخ تیراندازی کشور و آن هم از نوع طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

,

قهرمان ووشو جهان با تاکید بر اینکه کسب مدال طلا در مسابقات رنکینگی مثل المپیک و بازی‌های آسیایی فوق‌العاده باارزش است، ابراز کرد: ورزشکاران ایرانی، قدم اول در مسابقات المپیک توکیو را محکم برداشتند و امیدواریم این مدال طلا سبب شود تا ورزشکاران ایرانی در سایر رشته‌ها مانند کُشتی، وزنه‌برداری و ... هم بتوانند مدال‌های خوش‌رنگی از این مسابقات به دست آورند.

,

وی با بیان اینکه مسئولین باید هر قولی که به قهرمانان المپیک می‌دهند بلافاصله بعد از پایان بازی‌ها به قول خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: اگر مسئولین قول هدیه نقدی برای ورزشکاران المپیکی می‌دهند، بلافاصله به قول خود عمل کنند و به سال‌های بعد موکول نکنند. چرا که ارزش آن هدیه هم از لحاظ مادی و هم غیرمادی از بین می‌رود.

,

محمدسیفی با بیان اینکه اگر مسئولین به قول‌های خود عمل کنند 2 اتفاق مهم می‌افتد، تصریح کرد: هم قهرمانان المپیک، دلسرد نمی‌شوند و دوباره به تلاش خود ادامه می‌دهند و هم کسانی که می‌خواهند قهرمان شوند و مدال آسیایی، جهانی و المپیکی به دست بیاورند نیز دلگرم شده و انگیزه مضاعف پیدا می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه