وی افزود: اما با وجود همه این تفاسیر، فرودگاه سقز یک سری نواقص دارد و به همین دلیل در مراسم افتتاحیه آن حضور پیدا نکردم. وی ادامه داد: دلیل عدم دعوت بنده به این مراسم صحیح نیست چرا که خود را صاحبخانه و میزبان همه مهمانان و مسئولین و مقامات خدمتگزار میدانم وهر جا که شان مراسم و تاثیر گذاری پروژه ها بوده همراهی نموده ام.
رحیمی ادامه داد: با مشاهده نواقص مهم و اساسی در این طرح بزرگ ملی حضورم را مهر تاییدی به افتتاح زود هنگام این پروژه عظیم می دانستم و درسی بود که از افتتاح ناقص پروژه های بیمارستان های رازی و شفا، سد عباس آباد و چراغ ویس، کنار گذر سقز و…گرفتم و امروز کسانی که فرش قرمز برای مسئولین پهن کردند باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و باید شرمنده سهیم شدن در این کاستی ها باشند.
نماینده مردم سقز و بانه اضافه کرد: اگر در هنگام افتتاح سد عباس آباد نگاهی به نواقص ریز و درشت سد داشتند اجازه نمی دادند با بریدن روبان و کف زدن باعث حذف ردیف بودجه شوند و امروز مردم بانه همچنان با بحران بی آبی ،کشاورزان و صنایع پایین دست بدون تخصیص آب و ساکنین روستاهای اطراف از نعمت جاده ایمن و آسفالت قبلی محروم شوند.
رحیمی تاکید کرد: بهره برداری از فرودگاه مانند بزرگراه نیست که فاز بندی و در فواصل زمانی ۵ کیلومتر یا ۱۰ کیلومتر افتتاح و زیر بار ترافیک برود بلکه پروژه عظیمی مانند فرودگاه باید ۱۰۰ درصد تکمیل و بعد پرواز انجام بگیرد.
وی عنوان کرد: تامین برق بعنوان ابتدایی ترین زیرساخت با ژنراتور تامین شده است، حالا گذشته از نواقص دیگر مانند عدم تکمیل دیوار پیرامونی فرودگاه، وجود دکل های برق فشار قوی و مخاطره آمیز، عدم تاییدیه استاندارد های زیست محیطی، بی توجهی به مسایل پدافند غیرعامل، ساختمان نگهبانی و اطلاعات ورودی، محوطه سازی وتامین روشنایی باند، نبود برج مراقبت و چند ابنیه مورد نیاز دیگر، عدم عقد قرارداد با شرکت های هواپیمایی و آژانس مسافرتی و استخدام نیروی انسانی نشان از این دارد که این اقدام صرفا نمایشی و تمام کردن کار بنام دولت دوازدهم و اضافه نمودن به برگ زرین خدمات خیالی است.
رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: این حرکت نمادین و پوپولیستی کار را به لحاظ جذب اعتبار بر بنده و مدیران دولت آینده سخت کرد، اما باز هم بنده خود را متعهد میدانم تمام تلاش خود را برای تکمیل این پروژه مهم و زیر بنایی و پیشران توسعه سقز بکار میبرم و به همه نواقص و کمبودهای آن خاتمه میدهم همانطور که قبلا پروژه ای خاکخورده و باستانی بود اما با طرح سوال و تذکرات متعدد و گسیل کردن وزیر و مسئولان ارشد کشوری باعث احیا و تسریع در روند تکمیل شدم.
وی افزود: اما با وجود همه این تفاسیر، فرودگاه سقز یک سری نواقص دارد و به همین دلیل در مراسم افتتاحیه آن حضور پیدا نکردم. وی ادامه داد: دلیل عدم دعوت بنده به این مراسم صحیح نیست چرا که خود را صاحبخانه و میزبان همه مهمانان و مسئولین و مقامات خدمتگزار میدانم وهر جا که شان مراسم و تاثیر گذاری پروژه ها بوده همراهی نموده ام.
رحیمی ادامه داد: با مشاهده نواقص مهم و اساسی در این طرح بزرگ ملی حضورم را مهر تاییدی به افتتاح زود هنگام این پروژه عظیم می دانستم و درسی بود که از افتتاح ناقص پروژه های بیمارستان های رازی و شفا، سد عباس آباد و چراغ ویس، کنار گذر سقز و…گرفتم و امروز کسانی که فرش قرمز برای مسئولین پهن کردند باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و باید شرمنده سهیم شدن در این کاستی ها باشند.
نماینده مردم سقز و بانه اضافه کرد: اگر در هنگام افتتاح سد عباس آباد نگاهی به نواقص ریز و درشت سد داشتند اجازه نمی دادند با بریدن روبان و کف زدن باعث حذف ردیف بودجه شوند و امروز مردم بانه همچنان با بحران بی آبی ،کشاورزان و صنایع پایین دست بدون تخصیص آب و ساکنین روستاهای اطراف از نعمت جاده ایمن و آسفالت قبلی محروم شوند.
رحیمی تاکید کرد: بهره برداری از فرودگاه مانند بزرگراه نیست که فاز بندی و در فواصل زمانی ۵ کیلومتر یا ۱۰ کیلومتر افتتاح و زیر بار ترافیک برود بلکه پروژه عظیمی مانند فرودگاه باید ۱۰۰ درصد تکمیل و بعد پرواز انجام بگیرد.
وی عنوان کرد: تامین برق بعنوان ابتدایی ترین زیرساخت با ژنراتور تامین شده است، حالا گذشته از نواقص دیگر مانند عدم تکمیل دیوار پیرامونی فرودگاه، وجود دکل های برق فشار قوی و مخاطره آمیز، عدم تاییدیه استاندارد های زیست محیطی، بی توجهی به مسایل پدافند غیرعامل، ساختمان نگهبانی و اطلاعات ورودی، محوطه سازی وتامین روشنایی باند، نبود برج مراقبت و چند ابنیه مورد نیاز دیگر، عدم عقد قرارداد با شرکت های هواپیمایی و آژانس مسافرتی و استخدام نیروی انسانی نشان از این دارد که این اقدام صرفا نمایشی و تمام کردن کار بنام دولت دوازدهم و اضافه نمودن به برگ زرین خدمات خیالی است.
رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: این حرکت نمادین و پوپولیستی کار را به لحاظ جذب اعتبار بر بنده و مدیران دولت آینده سخت کرد، اما باز هم بنده خود را متعهد میدانم تمام تلاش خود را برای تکمیل این پروژه مهم و زیر بنایی و پیشران توسعه سقز بکار میبرم و به همه نواقص و کمبودهای آن خاتمه میدهم همانطور که قبلا پروژه ای خاکخورده و باستانی بود اما با طرح سوال و تذکرات متعدد و گسیل کردن وزیر و مسئولان ارشد کشوری باعث احیا و تسریع در روند تکمیل شدم.
ارسال دیدگاه