اخبار داغ

قهرمان ورزش سه گانه آسیا:

مدال غرور آفرین و افتخار آمیز فروغی به تمامی ورزشکاران روحیه داد/ برای نجمه خدمتی آرزوی موفقیت می کنم

مدال غرور آفرین و افتخار آمیز فروغی به تمامی ورزشکاران روحیه داد/ برای نجمه خدمتی آرزوی موفقیت می کنم
علیزاده با اشاره به کسب مدال طلای جواد فروغی در المپیک گفت: افتخار آفرینی این ورزشکار ارزنده دل همه ملت ایران را شاد و باعث روحیه ورزشکاران ایران اسلامی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید علیزاده ورزشکار سه گانه بیرجندی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: بنده به عنوان قهرمان ورزش سه گانه آسیا و عضو تیم ملی ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران به مدت هشت سال، به آقای جواد فروغی ورزشکار ایلامی که اولین مدال طلای المپیک 2020 توکیو در رشته تیراندازی تپانچه 10 متر را کسب کرد تا نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در بازی های المپیک به نام او ثبت شود، تبریک می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: کسب این مدال پرافتخار، باعث روحیه دادن به تمامی ورزشکاران برای ادامه بازی های المپیک شد.

,

علیزاده با اشاره به غیرت و تعصب ورزشکاران ایرانی گفت: عنوان کرد: ورزشکاران ایرانی نشان دادند غیرت و تعصب از این مرز و بوم تا چه اندازه اهمیت دارد و برای افتخار آفرینی ورزش ایران تلاش می کنند.

,

قهرمان ورزش سه گانه آسیا گفت: برای همه مردم ایران جای تعجب بود که ورزشکاری که هیچ نام و نشانی در ورزش کشور از او نبود و هیچ کس او را نمی شناخت، بتواند در اولین حضورش در میادین بازی های المپیک که بالاترین سطح بازی های ورزش دنیا است، مدال طلای المپیک را به دست بیاورد که این موضوع واقعا جای تقدیر و تشکر از این ورزشکار را دارد.

,

علیزاده بیان کرد: بنده خودم هم تاکنون نام این ورزشکار را نشنیده بودم و با کسب مدال طلای او شگفت زده شدم.

,

وی ادامه داد: در تمامی رشته های ورزشی کشور، خیلی از ورزشکاران بدون هیچ نام و نشان و محبوبیتی و حتی بدون هیچ حمایت و اسپانسری، تمرین های ورزشی خودشان را ادامه می دهند تا بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در تمامی میادین جهانی آسیا و المپیک به اهتزار دربیاورند.

,

قهرمان ورزش سه گانه آسیا با تاکید بر اینکه ورزش کشور فقط به فوتبال ختم نمی شود، گفت: وزارت ورزش و جوانان باید با برنامه ریزی دقیق، از تمام رشته های ورزشی حمایت بیشتری داشته باشد تا رزشکاران بتوانند در میادین المپیک، مدال های بیشتری را به دست بیاورند. 

,

علیزاده گفت: در واقع ورزشکاران در تمام رشته های ورزشی، شایستگی کسب مدال های المپیک را دارند که امیدواریم با برنامه ریزی های وزارت ورزش و جوانان شاهد پیشرفت ورزش کشور در تمام میادین باشیم.

,

وی اظهارکرد: بنده به عنوان یک ورزش کار ایرانی از خطه خراسان جنوبی، برای تمام ورزشکاران المپیکی بخصوص خانم نجمه خدمتی که از استان خراسان جنوبی هستند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در مسابقه در پیش رو بتواند برای استان و کشور مدال آوری کند.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه