اخبار داغ

قهرمان کشتی جهان:

کسب مدال طلا توسط جواد فروغی، یک حادثه بزرگ برای کشور در المپیک 2020 بود

کسب مدال طلا توسط جواد فروغی، یک حادثه بزرگ برای کشور در المپیک 2020 بود
مرتضی حیدری گفت: کسب مدال طلا یک حادثه بزرگ برای کشور در المپیک 2020 بود که توسط جواد فروغی رقم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی حیدری قهرمان کشتی جهان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جواد فروغی یک پهلوان واقعی است که با 41 سال سن، با توجه به اینکه یک پرستار نمونه است و اینکه سه فرزند نیز دارد توانسته در المپیک 2020 ژاپن شرکت کند، این موضوع در تاریخ رشته تیراندازی کشور می‌تواند یک حادثه بی نظیر باشد.

وی افزود: جواد فروغی توانست نخستین طلای تاریخ تیراندازی کشور در المپیک را به خود اختصاص دهد و از همه مهم‌تر توانست  به خوبی رکورد المپیک را بشکند.

قهرمان کشتی جهان ادامه داد: کسب مدال طلا یک حادثه بزرگ در المپیک 2020 بود که توسط جواد فروغی رقم خورد.

حیدری عنوان کرد: برخی فکر می‌کنند کسب مدال طلا در رشته تپانچه بادی 10 متر کار آسانی است ولی به عنوان یک ورزشکار باید بگویم کسب این چنین مدالی آن هم در این صحنه جهانی بسیار سخت است که نیازمند تمرینات مداوم و فشرده بوده و مهم‌تر از همه باید ورزشکار از تمرکز بالایی نیز برخوردار باشد.

وی تاکید کرد: در رشته تپانچه بادی مغز باید در آرامش کامل باشد تا بتواند دید مناسبی ایجاد کرده و تیر به هدف اصابت کند.

قهرمان کشتی جهان خاطرنشان کرد: قطعا جواد فروغی بسیار وقت گذاشته، تمرین کرده و هزینه صرف کرده است تا بتواند طلای المپیک را کسب کند که واقعا خسته نباشید دارد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص سطح بازی‌های المپیک و جایگاه این بازی‌ها در زندگی هر ورزشکاری افزود: شرکت در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است، مدال این بازی‌ها که یک رویا برای هر ورزشکاری به حساب می‌آید.

وی یادآور شد: یک ورزشکار برای حضور در مسابقات المپیک به لحاظ روحی، روانی، جسمی و حتی مالی باید تامین و خیالش راحت باشد.

قهرمان کشتی جهان با اشاره به اینکه مدال گرفتن در بازی‌های المپیک به همان میزان سختی بازی‌ها دشوار است، گفت: همه تمرکز ورزشکاران ایرانی معطوف به بازی‌های المپیک نیست، آن‌ها زمانی که در ین بازی‌ها حاضر می‌شوند با دغدغه‌های فراوانی مواجه هستند.

حیدری افزود: با وجود مشکلات فراوان همه ورزشکارانی که هم‌اینک در رقابت‌های المپیک حاضر هستند یک کار بزرگ انجام می‌دهند و مدال‌های خوبی کسب می‌کند، مطمئنا کاروان امسال نیز با توجه به همه نگرانی‌ها از بابت بیماری کرونا و مسائل مالی به خوبی خواهند درخشید.

وی ادامه داد: ورزشکارانی حاضر در بازی‌های المپیک یک بار روحی و روانی بسیار زیادی را تحمل می‌کنند و من امیدوارم تک‌تک ورزشکاران ایران که در این مسابقات حاضر هستند دست پُر به میهن بازگردند چراکه یک ورزشکار باید در این راه هزینه‌ و وقت زیادی صرف کند.

انتها پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه