اخبار داغ

مدیر مناطق امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان:

ایجاد زهکش جدید و استاندارد برای وامق آباد در سال آینده

ایجاد زهکش جدید و استاندارد برای وامق آباد در سال آینده
حمید صمدانی گفت: در حال حاضر یک زهکش جدید، استاندارد و بروز را در دستور کار داریم و هم اکنون در حال انجام کارهای اداری آن هستیم البته برای امسال این کار انجام نمی شود و اگر اعتباری در این جهت اختصاص یابد در سال آینده انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، طی تماس تلفنی یکی از مخاطبین مبنی بر اینکه آب وامق آباد از توابع کوهپایه علاوه بر کلر زیاد بوی وایتکس می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

با ارتباط با مدیر مناطق امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان از وی خواستیم تا در این مورد توضیح لازم را ارائه دهد.

,

حمید صمدانی در این رابطه بیان کرد: تامین آب روستای وامق آباد همچون نقاطی مثل کشیت، نسک و جوشان از طریق زهکش انجام می شود و برای گندزدایی آن از کلر باید استفاده کرد.

,

وی عنوان کرد: کلر یک حد استاندارد دارد و مقدار PTM آن در تابستان و زمستان متفاوت است و نمی توان هر طور که بخواهیم استفاده کنیم.

,

مدیر مناطق امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان بیان کرد: متاسفانه کشاورزان در منطقه کوهپایه به دلیل زهکشی که برای آبیاری زمین هایشان انجام می دهند، آب به منطقه وامق آباد کمتر می رسد.

,

صمدانی تصریح کرد: در حال حاضر یک زهکش جدید، استاندارد و بروز را در دستور کار داریم و هم اکنون در حال انجام کارهای اداری آن هستیم برای امسال البته این کار انجام نمی شود و اگر اعتباری در این جهت اختصاص یابد در سال آینده انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه