اخبار داغ

گزارشی از وضعیت توزیع مرغ در استان سمنان؛

آرامش در بازار مرغ سمنان برقرار است/ زمزمه های افزایش ۳۵ درصدی قیمت مرغ

آرامش در بازار مرغ سمنان برقرار است/ زمزمه های افزایش ۳۵ درصدی قیمت مرغ
در این روزها با وجود کمبود و گرانی مرغ گرم در بازار اکثر استان های کشور، گزارش های میدانی حاکی از آن است که تاکنون روند توزیع مرغ در استان سمنان با همان نرخ مصوب دولتی در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در این روزها با وجود کمبود و گرانی مرغ گرم در بازار اکثر استان های کشور، خوشبختانه گزارش های میدانی حاکی از آن است که تاکنون روند توزیع مرغ در استان سمنان با همان نرخ مصوب دولتی در حال انجام است، اما زمزمه هایی از افزایش قیمت  در سمنان هم به گوش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مرغداران خواهان افزایش  35 درصدی قیمت مرغ هستند

, مرغداران خواهان افزایش  35 درصدی , قیمت,  مرغ هستند,

حسین پیوندی رئیس اتحادیه مرغداران استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص وضعیت دسترسی مرغداران به نهاده های دامی در استان سمنان گفت: متاسفانه در استان سمنان هم همانند سایر نقاط کشور با مشکل کمبود نهاده های دامی مواجهه هستیم و مرغداران مجبور هستند قسمتی از نهاده ها را از بازار آزاد تهیه کنند تا سهمیه آنها  به دستشان برسد اما با این وجود تنها استانی در کشور هستیم که با قیمت مصوب مرغ توزیع می شود.

,

وی مشکل اصلی مرغداران در استان را بالا بودن هزینه های تولید دانست و افزود: نارضایتی اصلی مرغداران در این روزها ناهماهنگی بین هزینه های تولید و قیمت نهایی فروش مرغ است ، در حالیکه هزینه های جانبی مرغداری ها مانند دارو،واکسن و نهاده های دامی در حال افزایش روزانه است؛ اما فروش مرغ با قیمت مصوب فروردین ماه در حال انجام است.

,

پیوندی با بیان اینکه روند جوجه ریزی در استان سمنان تقریبا روند یکنواختی است، تصریح کرد: با وجود قطعی های مکرر برق در کشور اما بدلیل استفاده از موتور برق تقریبا روند جوجه ریزی و تولید در استان یکنواخت بوده و تغییر چندانی نکرده است اما در چند مورد در هواگیری سالن های جوجه ریزی مشکل بوجود امده که درصد قابل توجهی نبوده است.

,

به گفته پیوندی مرغداران در جلسات متعدد در تلاش هستند تا با افزایش قیمت 35 درصدی تولید مرغ را به سود آوری مناسب برسانند.

,

روند توزیع مرغ در سطح استان یکنواخت است

, روند توزیع مرغ در سطح استان یکنواخت است,

قاسم ویژه رئیس اتحادیه گوشت و فراورده های پروتئینی در استان سمنان ازثبات قیمت مرغ گرم در بازار سطح استان خبرداد و گفت: قیمت فروش مرغ در بازار همان قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومانی است .

,

وی همچنین تصریح کرد: روزانه 20تن مرغ در سطح استان توزیع می شود و تاکنون کمبودی در این زمینه وجود نداشته و روند توزیع در سطح استان تقریبا یکنواخت است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه